16.1.17

Ukochańce grudniowe 2016 + PAULINKI


Grudzień był dla mnie czasem oczekiwania… na powrót do domu. Nie mogłam się już doczekać, kiedy spotkam się z rodziną. Jednak czas mija bardzo szybko, więc nim się obejrzałam tydzień minął jak z bata strzelił. Ostatni miesiąc był czasem, kiedy świąteczne zdjęcia i wpisy zalały Internet, więc ku pamięci w pauLINKACH znajdziecie większość świątecznych inspiracji, które na pewno przydadzą się w przyszłym roku. Zapraszam!

Ulubiony gadżet

Długopis z reniferem :D Bo skoro tak daleko mieszkam od domu była to namiastka atmosfery. Długopis ten kupiłam w zeszłym roku w Pepco, chyba za 4 złote. Mała rzecz, a cieszy ;)


Różowe papucie kupiłam w  Biedronce. Ciepłe i do tego urocze królisie. No nie mogłam się powstrzymać przed zakupem.

Ulubiony blog

Ania, autorka bloga, to niezwykle ciepła, miła, wrażliwa i życzliwa osoba, która przepięknie pisze. Przyznaję, że nie zawsze komentuję posty, ale regularnie zaglądam. Ania pisze o książkach, muzyce i filmach i nie tylko. Przekonajcie się sami!

Marzenie

Nowe perfumy Coco Chanel no. 5 L'eau. Zapach jest przepiękny. Połączenie cytrusów, jaśminu i róży w niczym nie przypomina poprzedniczki. Ech... może kiedyś znajdzie się w mojej kosmetyczce ;) 

Odkrycie

Instabook to nic innego jak książka ze zdjęć z Instagrama, które sami możecie zaprojektować. Książeczka/album jak okazuje się wcale nie jest bardzo droga, a sprawi radość osobom, które mają swoje profile na IG. Zdjęcia trzymane w ręku na pewno sprawią o wiele więcej radości niż tylko te trzymane na komputerze lub telefonie. Ja na pewno się skuszę ;)  TUTAJ znajdziecie więcej informacji. 

Ulubiona piosenka

Książka, co prawda czeka na swoją kolej, ale piosenka mnie urzekła. Zresztą nic w tym dziwnego Sia jest znakomitą artystką o nieziemskim głosie. 

Ulubiony cytat


Must read

pauLINKI

A Was co zainspirowało w grudniu? ;) 

Buziaki, Paulina

16 komentarzy:

  1. Sia <3 Uwielbiam ją, ale to już chyba wiesz, a jak nie wiesz, to już wiesz :D Mam chyba wszystkie jej piosenki na swojej playliście i nie ma opcji, żeby mi się kiedykolwiek znudziły :D
    W tym cytacie jest tak wiele prawdy... Piękny :) Pozwolisz, więc, że "ukradnę" i zapiszę w swoim specjalnym zeszycie? ;)
    "Muzę" mam już zapisaną, więc kiedyś z pewnością przyjdzie na nią kolej, choć nie wiem kiedy to nastąpi, a papucie są... przesłodkie, trochę nie mój kolor, bo nie lubię różowego, ale wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam, genialna artystka <3
      Kradnij cytaty do woli :D cha cha
      A co do papuci to chciałam białe, ale nie było :(

      Usuń
    2. Otóż to :D
      Już ukradłam :)
      O, białe owszem, byłyby jeszcze ładniejsze i dlatego pewnie nie dostałaś ich w tym kolorze, bo ludzie się rzucili i powybierali :/

      Usuń
    3. Niestety z Biedronką jest jak z Lidlem w momencie wypuszczenia torebek Wittchen :D cha cha. Kto pierwszy ten lepszy :D

      Usuń
    4. Dokładnie tak, a gdzie są takie promocje, zawsze są starzy wyjadacze, z którymi niestety, takie szaraki jak my, nie mają szans ;D

      Usuń
  2. Jakie świetny długopis. A papcie - cudowne. Piosenkę Sii pierwszy raz usłyszałam i przyznam, przepiękna. Na blog "Inna perspektywa" chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Papucie są boskie i urocze, sama bym w takich z przyjemnością śmigała po domu :)
    Jeśli chodzi o instabook to przyznam, że już od jakiegoś czasu rozmyślam nad zamówieniem takiego albumu- to może być świetna pamiątka.
    Oczywiście jak zawsze wyłowiłam coś dla siebie z linków i powiem Ci Kochana, że nawet się przy jednym z nich miło zdziwiłam :P Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja instabook też na pewno kiedyś zamówię ;)
      A co do linków to nie ma za co ;) :*

      Usuń
  4. Te papucie skradły moje serce :D Są piękne!
    "Muza" jest na mojej liście do kupienia przy okazji najbliższych zakupów :)
    Pozdrawiam ciepło!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocze królisie :D
      A Muzę też chciałabym bardzo przeczytać ;)

      Usuń
  5. Papucie cudne!
    Bloga Ani czytam regularnie - wspaniała osóbka :)
    Na pewno zerknę na odstresowanie mamy - może dostanę receptę na spokój?

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może się uda odetchnąć ;)
      Pozdrawiam Kochana :*

      Usuń
  6. Kapcie świetne - niestety u mnie w Biedronce ich nie dostrzegłam.
    Blog Ani mi się spodobał i na pewno będę często zaglądać :)
    A perfumy Chanel są również moim marzeniem :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpis Ci się podoba :) pozdrawiam i miłego :*

      Usuń
  7. Długopis-renifer? Dlaczego ja tego nie widziałam? ;< Zbieram łosie i renifery pod każdą postacią, więc musiałby być mój. :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)