30.4.16

Ukochańce kwietniowe

April Love

Ulubione ubranie
Ze względu na pogodę przeprosiłam mój płaszczyk. Kupiłam go w Pull&Bear za śmieszne pieniądze. Jest wygodny, ciepły, a do tego elegancki (podobny do tych na zdjęciu, również kamelowy).


Ulubiona torebka
Torebka kupiona w Orsay także na promocji. Marzyłam o takiej kuferkowej. Eleganckiej i poręcznej. To był udany zakup. 

Ulubiony kosmetyk
Woda termalna La Roche. Skóra sucha nie odpuszcza dlatego ciągle uważam, że najważniejsze jest dobre nawilżenie, stąd woda termalna, którą mogę mieć zawsze przy sobie.



Ulubiona strona internetowa
Strona dla każdego, kto interesuje się sztuką. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Zakochałam się ;)

O życiu, kulturze i związkach, czyli dla każdego coś dobrego.  

Ulubiony cytat
 "Myśl o własnej śmierci jest dobra, cierpko-słodka jak młody agrest, jak pierwsze jabłka".
(Olga Tokarczuk, Ostatnie historie)

Ulubiona piosenka
Sia ft. Sean Paul - Cheap Thrills

Ulubiony gadżet 
Tacka z Pepco, na której fantastycznie wychodzą zdjęcia, a poza tym idealna do śniadania do łóżka. 

 Zakładki kupione: 


Zakładki zrobione:



Must Read
Kiedy zobaczyłam tę pozycję na stronie Wydawnictwa Literackiego myślałam, że umrę ze szczęścia. Książka z Ilustracjami Karla... Marzenia się spełniają!
Premiera: 2 czerwca!



O tej autorce każdy mówi, każdy czyta jej książki. Tylka ja jestem jakaś zacofana. Nie miałam niestety przyjemności czytać jej książek, ale postaram się wkrótce to nadrobić.
Colleen Hoover






Książki Must Have
Z miłości do Audrey i Chanel :)


Cóż, koszt tej książki to ok. 50 euro, więc może kiedyś ;)


A Wy macie jakieś "ukochańce" zdobyte w kwietniu? :)

Buziaki, 
Paulina

25 komentarzy:

  1. Sporo tych ukochańców....
    Czar Chanel - mnie zainteresował. Oczy mi się zaświeciły.
    Tym bardziej, że jej styl mi bardzo odpowiada....
    Płaszczyki cudne.....

    Ja niestety się nie mogę niczym pochwalić......mój czas takich ukochańców minął, albo już nie odbieram świata emocjonalnie...
    Ach znów młodą być.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbierało się, bo są to w końcu ukochańce z całego miesiąca ;)
      Fajnie być kobietą ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajna taca, muszę się rozejrzeć za taką w Pepco. Płaszczyk też bardzo elegancki, nie mam szczęścia, żeby taki znaleźć... Hoover czytałam dwie książki i czaję się na następne;) Piosenka też była moim ulubieńcem w marcu i w sumie nadal jest:) Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego długiego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tacka i kupione zakładki (gdzie kupiłaś?) mną zawładnęły ;)
    Co do książek Colleen Hoover to je uwielbiam ;) Autorka pisze naprawdę dobre powieści ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki kupiłam w home&you :) trafiałam w dodatku na promocję :D
      A książki Colleen chciałabym przeczytać w najbliższym czasie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Wspaniałe zakładki i te zrobione, i te zakupione :) Dzięki za podrzucenie pomysłu na wodę termalną, najwyższa pora, by i moja skóra odetchnęła :)
    Jeśli chodzi o moje ukochańce kwietnia, to pewności zaliczę do nich: wciągający serial "Better call Soul", samego aktora Roberta "Boba" Odendrika, książkę Alberta Moravi "Matka i córka", kilka wartościowych miejsc w sieci oraz ... długopisy Piolt Green Tecpoint.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecanie wszystkich wspaniałości ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Koniecznie musisz przeczytać książki Colleen Hoover! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twórczość Colleen Hoover jest genialna, powinaś po nią jak najszybciej sięgnąć :)

    Zapraszam do mnie na czytelnicze podsumowanie kwietnia:
    http://kochajacaksiazki.blogspot.com/2016/04/podsumowanie-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze zdobędę jakąś pozycję ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. "Czar Chanel" - pierwszy raz o tym słyszę (i to widzę),ale już teraz wiem, że chętnie bym przygarnęła :D CoHo nadrób koniecznie, na początek polecam "Maybe someday" ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny płaszcz! :)
    Ta tacka, jak już wspominałam wcześniej, jest naprawdę fantastyczna! :D
    I te piękne zakładki! <3
    Colleen książki naprawdę szczerze polecam! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego ;-) a gdzie wyszperałaś te cudne zakładki-spinacze???

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te zakładki zrobione przez Ciebie ! <3
    A moim ukochańcem kwietniowym jest "Zielona mila" Stephena Kinga :D
    Pozdrawiam, Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiszę do listy must read :)
      Dziękuję:* i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Chodziła mi po głowie książka o Audrey! Ostatnio wpadła mi w oko ta, którą napisał jej syn. Wydaje mi się jednak, że zanim sięgnę po kulisy życia, chciałabym coś ujmującego ogół. Polecasz coś szczególnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka czytała Oczarowanie i była zachwycona :) więc chyba powinnaś od tej zacząć, chociaż ja jej jeszcze nie czytalam. Bo o Audrey posiadam właśnie same albumy ze zdjęciami. A ogół mam dopiero w planach ;)
      Kilka postów wcześniej znajdziesz recenzję Audrey w domu napisanej przez jej syna :) książka jest fenomenalna :)

      Usuń
  12. Moja koleżanka czytała Oczarowanie i była zachwycona :) więc chyba powinnaś od tej zacząć, chociaż ja jej jeszcze nie czytalam. Bo o Audrey posiadam właśnie same albumy ze zdjęciami. A ogół mam dopiero w planach ;)
    Kilka postów wcześniej znajdziesz recenzję Audrey w domu napisanej przez jej syna :) książka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)