21.4.16

Mój wymarzony Blog Planner

„Najlepszy czas na działanie jest teraz!”
Mark Fisher


Moi domownicy wiedzą, że jestem maniakiem organizacji. uwielbiam kalendarze i wszelakie planowanie. W jednym z postów pisałam bez czego nie mogę się obejść.
Dla tych, którzy nie czytali LINK TUTAJ ;) 

Sytuacja stała się dramatyczna! Odkąd zaczęłam prowadzić blog mój mały kalendarz już nie wystarcza, a urządzeniom elektronicznym absolutnie nie wierzę. Jestem przerażona cenami plannerów, więc postanowiłam zrobić swój wymarzony :)
Jeśli też chcecie taki zrobić to będziecie potrzebować bazy, czyli segregatora i kolorowych kartek. Reszta należy do Waszej wyobraźni, bo w plannerze możecie umieścić, co tylko chcecie. Jak widzicie na zdjęciu ja potrzebowałam dziurkacza, kolorowych długopisów, różne karteczki, zakładki indeksujące, taśmę w serduszka, nożyczki, dziurkacz, wytłaczarkę do papieru. 



 Takie oto kartki wydrukowałam na domowej drukarce - niektóre zatytułowałam do zrobienia czy "burza mózgów" :)
 W wordzie przygotowałam sobie tabelki, na których mogę zaznaczać daty i ważne rzeczy do wykonania. Zaletą plannerów jest to, że mogę sobie wpisywać dowolną datę w przeciwieństwie do kalendarza (tutaj daty mamy codziennie). 









Otwierając segregator z lewej strony nakleiłam taśmą dwustronną zakładki indeksujące i karteczki, które już zawsze będę mieć pod ręką. 

Strona tytułowa wygląda tak :D



 Kolejne wydrukowane kartki, a niektóre wytłoczone. 







Na koniec wpięłam koszulkę, w której trzymam świeżo wydrukowane zakładki ;)


Kalendarz i planner ;)


Mój blog planner wygląda tak. Wasz może być zupełnie inny. Możecie w nim umieścić dowolne rzeczy. W każdym razie wiem, że na pewno ułatwi Wam życie ;)

17 komentarzy:

  1. Piękny :) Ja nie mam talentu do tworzenia takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) szczerze dzisiaj jest mnóstwo gotowych rzeczy np.do scrapbookingu, że każdy potrafi zrobić coś z niczego ;) także proszę się nie zniechęcać tylko popróbować ;)

      Usuń
  2. Cudowne- tylko, żebym tak potrafiła zrobić ;) Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować ;) i jest ogrom zabawy przy tworzeniu ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Genialny pomysł. Kupuję takie drogie rzeczy, a tu proszę... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne jest to wszystko, ale po co?
    Po pierwsze recenzuję książki na bieżąco, więc nie zaplanuję tego. Inne rzeczy mam w głowie, a recenzje z planu z wcześniejszego roku umieszczam jak się zmieszczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję doskonałej pamięci ;) Ja na swoją pamięć też nie narzekam, ale uważam, że co mam na papierze to nie zaginie ;) także planner dla mnie jest idealny :)
      Ale szanuję zdanie każdego :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Fajny pomysł! :D

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny! Aż sama ma ochotę zrobić sobie podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały! Ja zawsze plannery sama wykonuję, bo co jakiś czas sprawdza mi się inny system planowania. DIY rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham DIY ;) już myślę nad postem o ręcznie robionych zakładkach ;)

      Usuń
  8. No proszę, jaki ładny planer! Doskonały pomysł z wklejeniem do niego karteczek. Bardzo mi się podoba Twoja praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak w ogóle uwielbiam różne prace manualne. Robię też sama zakładki do książek :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Brawo! Kreatywność trzeba cenić!

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)