1.5.16

Podsumowanie kwietnia



Kwiecień minął jak z bata strzelił. Nim się obejrzałam już mamy maj. A maj uważam za jeden z piękniejszych miesięcy, w którym wszystko zaczyna się budzić do życia, głowa jest pełna szaleństwa, a w powietrzu wisi miłość! :D Mnie już to nie grozi, bo jestem szczęśliwie zakochana w Mężu, ale to wspaniały czas na zakochanie… Ech ...:)

Wróćmy do podsumowania miesiąca. Wydarzyło się sporo. Zacznę od małych sukcesików dla innych, a dla mnie – Ogromnych Wyróżnień ;)
Po pierwsze dwa wydawnictwa nawiązały ze mną współpracę. Być może jednorazową, ale to zawsze coś, prawda? Otrzymałam do recenzji 3 książki.
Oto one, a tutaj LINKI do recenzji ;)








Wzięłam także udział w Ogólnopolskiej konferencji studencko-doktoranckiej w Kielcach. Odbyła się ona 15 kwietnia 2016 roku na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. To już moja 7 konferencja, więc stresu nie miałam. Zresztą, studiuję filologie polską (specjalność nauczycielska), więc publiczne wystąpienia to dla mnie chleb powszedni. Wygłosiłam referat pt. „Błędy językowe na stronach i forach internetowych”. Powiem tak, nie chcę wychwalać naszego Uniwersytetu pod niebiosa, bo nie chcę wyjść na lizusa, ale uważam, że u nas są najprzyjemniejsze konferencje. Ludzie są bardzo mili i atmosfera jest bardzo sympatyczna. Także szczerze polecam ;)



Otrzymałam także wejściówkę na Targi Książki w Warszawie jako bloger :D Aaaaa! Już się nie mogę doczekać, bo w Warszawie na Targach Książki jeszcze  nie byłam! Więc jestem onieśmielona, oszołomiona i podekscytowana!
Także widzimy się 19-22.05.2016! Yeah!!!


Tyle udało mi się przeczytać w kwietniu (pomimo natłoku zajęć):

Charlotte Cho, Sekrety urody Koreanek
Manuela Gretkowska, Polka
Krystyna Kofta, Gdyby zamilkły kobiety
Marie-Morgane le MoëlCała prawda o Francuzkach
Luca Dotti, Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
Inga Iwasiów, Smaki i dotyki
Patrick Süskind, Pachnidło
Paulina Mikuła, Mówiąc inaczej
Dorota Terakowska, Samotność Bogów
Leslye Walton, Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
Naomi, Moriyami, Japonki nie tyją i się nie starzeją
Grzegorz Filip, Miłość pod koniec świata
Maciej Loter, Chłopiec w czerwonej sukience
Olga Tokarczuk, Ostatnie historie
Christy Wilson Beam, Cuda z nieba. Nadzwyczajna historia Annabel Beam 
Tomasz Tryzna, Panna Nikt

No i na koniec, stosik książek, które udało mi się zdobyć. Niektóre już zrecenzowałam, a reszta czeka grzecznie na swoją kolej ;)




                         
 Te dostałam ;)
Od Wydawnictw ;)

Od Męża ;)



  A tę kupił sobie mój Mąż ;) i stwierdził, że to były najlepiej wydane pieniądze :D

A czy Wam kwiecień też upłynął pod znakiem zaczytania? ;) 

Buziaki,
Paulina

12 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów zarówno w podjętych współpracach jak i ilości przeczytanych książek!
    Życzę zaczytanego maja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) na pewno odwiedzę ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję!
    Maj jest piękny.
    A do niektórych wydawnictw można samej napisać.
    Bardzo ciekawe książki dostałaś, mnie też one kuszą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Boże, jak Ty to robisz, że jesteś w stanie przeczytać tyle książek? też bym tak chciała! Pewnie uda mi się to dopiero w wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo samozaparcia ;) studiuję filologię polską i jestem nauczona szybkiego czytania ;) na 3 roku czytałam około 6 książek tygodniowo i tak jakoś mi pozostało :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Gratuluję z całego serducha :)
    Też nigdy nie byłam na targach, chociaż planuję się wybrać w tym roku.
    Czytałaś Moyes? Jeśli jeszcze nie - ogromnie zachęcam ;)

    PS. Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest "Dwór cierni i róż" ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) nie czytałam, ale jest następna w kolejce :)
      na pewno odwiedzę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluję. :D Ja w kwietniu też przeczytałam dość sporo. W końcu trzeba w końcu zmniejszyć ten stos książek do przeczytania. Mimo mojego zamiłowania do książek nigdy nie byłam na targach. Kiedyś będę musiała to nadrobić.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo ;) To przyjedź w tym roku ;) na pewno będzie świetnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinko kochana, po pierwsze gratuluję podjętych współprac! :) Jednak najbardziej chciałabym Ci pogratulować tej świetnej liczby przeczytanych książek!
    Masz rację, mówi się, że to w lutym miłość wisi w powietrzu, bo walentynki, bo święto zakochanych, jednak i dla mnie maj jest takim właściwym ku temu miesiącem! Dlatego w ten piękny miesiąc mają swoje święto nasze piękne mamy! :)
    Gratuluję również wygłoszonego referatu (ciekawy temat!) i zdobycia wejściówki na Targi, mam szczerą nadzieję, że się spotkamy! :) Mam również nadzieję, że znalazłaś sobie już na te dni nocleg?
    Oj, jak zazdroszczę tych książek! "Mówiąc inaczej", "Zanim się pojawiłeś", "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" i "Pokój" <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje zarówno nawiązania współpracy jak i referatu!
    Również wybieram się na Targi!
    Mam nadzieję na niesamowity klimat :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)