10.6.21

Olivier Tallec, Kto to? Co to? // Kto to ? Gdzie to ?




Olivier Tallec, Kto to? Co to? // Kto to ? Gdzie to ? 

Dwie Siostry 

Okładka twarda 

Ilość stron 32 


Zanim jeszcze otworzyłam te dwie urocze książeczki wiedziałam, że za chwilę przeżyje coś wyjątkowego. Kształt książki, która ma bardzo specyficzny format natychmiast wzbudziła moją  ciekawość. Na każdej rozkładówce znajdziecie galerię rozbrajających postaci i związaną z nią zagadkę. 


Kto to? Co to ? 

Kto jest zakochany? Kto się nie wyspał? Kto zjadł cały dżem? Kto chce kogoś wystraszyć?


Kto to ? Gdzie to ? 

Kto przebrał się za konia? Kto schował się pod dywanem? Kto wdepnął w farbę? Kto skakał na trampolinie?





bardzo zabawne, urzekające i dobrze pasuje do większości odbiorców – od przedszkolaków począwszy a kończąc na dorosłych. Najmłodsi będą zaskoczeni, ponieważ wielu może lepiej odpowiedzieć na pytania zawarte w książce niż dorośli. Daje to maluchom poczucie radości, gdy dostają coś, czego „wszechwiedzący” dorosły przegapił.


Ilustracje są jasne i urocze, a wszystkie postacie mają zabawne i czarujące wyrazy twarzy. Ksiakzaw pełni wykorzystuje medium książki obrazkowej, dzięki czemu każda strona jest interaktywna. wszystko to sprawia, że czytanie jest żywe i ekscytujące.


Wspaniałe i elokwentne wyszukiwanki-zgadywanki, z wnikliwością i dowcipem nasyconym każdą stroną. Książeczki te  sprawią, że będziesz obserwować, uczyć się i śmiać. Mam nadzieję, że się skusicie na te wyjątkowe książeczki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)