22.6.21

Marta i Ewa Dahlig, Tutu i tajemnica kocyka




Marta i Ewa Dahlig, Tutu i tajemnica kocyka

Wydawnictwo Tumilu

Okładka twarda 

Ilość stron 32


Dzisiaj z ogromną radością przeniosłam się w cudowny świat emocji - do Doliny Tumilu. Książki o emocjach, a także codziennych, prozaicznych sprawach i życiowych perypetiach są bardzo ważne dla maluszków. Pomogą one zrozumieć swoje emocje oraz oswoić z różnorodnymi sytuacjami. 


Seria Tumilu została stworzona przez wspaniały duet - matkę oraz córkę - Ewę oraz Martę Dahlig. Autorką książek jest pani Ewa Dahlig, natomiast bajeczne ilustracje tworzy jej córka, Marta Dahlig. Przyznaję, że już od dawna marzyłam, żeby sięgnąć po książki z tej serii. Widać, że obie panie włożyły mnóstwo pracy i w serca w swoje dzieła, które są dopracowane w każdym najmniejszym szczególe. 





„Tutu i tajemnica kocyka” to bardzo mądra, wartościowa i potrzebna książka. To także kolejny tytuł z serii przygód przyjaciół żyjących w Dolinie Tumilu. Każda z części porusza inny temat. wszystkie zostały skonsultowane z psychologiem. Historie skierowane są do dzieci w wieku od 2 – 5 lat.


„Tutu jest bardzo smutny. Mama wyjechała na CAŁE DWA DNI! Tutu chciałby tęsknić mniej, ale jak to zrobić? Kto by pomyślał, że chustka, wierszyk i lot pod niebo mają taką moc! I że mama może być NIEWIDZIALNA… No i o co chodzi z tym kocykiem?”


„Tutu i tajemnica kocyka” to książka, w której znajdują się ogromne pokłady miłości, ciepła, troski, mądrości. Bardzo wzruszyła mnie scena powrotu mamy. Jak dla mnie moment rozdania nie jest trudny tylko dla dziecka, ale także dla mamy i przyznaję, że aż miałam łzy w oczach. 


„Nawet kiedy mnie nie widzisz, to ja i tak ZAWSZE JESTEM PRZY TOBIE. (…) W LIŚCIE, który dla ciebie narysowałam. W KOCYKU, który uszyłam, gdy byłeś malutki. W ubrankach i zabawkach. W twoim uśmiechu i oczkach, które są podobne do moich. W twojej radości i smutku… WE WSZYSTKIM – bo jesteś moim synkiem i kocham cię najbardziej na świecie.”


Na samym końcu znajdują się także pytania. W prosty i pomysłowy sposób można zaktywizować dziecko. Autorki doskonale rozumieją najmłodszych czytelników i to, co dzieje się w ich sercach. 


Zauroczyła mnie treść, ilustracje, przesłanie.  To książka o tęsknocie j miłości. O tym, że nawet jeśli ktoś wyjechał to jednak pozostaje przy nas. Na pewno zaopatrzymy się w poprzednie tytuły. Poza tym sama przesyłka jest magiczna - książka obłożona jest w śliczny papier, dostaliśmy naklejki, laktator, magiczny wiersz i kolorowanki. Jeśli jeszcze nie znacie tej uroczej serii to z czystym sumieniem mogę Wam polecić. Coś wspaniałego! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)