30.6.21

Monika Kamińska, Wakacje z bąblami




Monika Kaminska, Wakacje z bąblami 

Wydawnictwo Mamania

Okładka twarda 

Ilość stron 48 


To już kolejna książka w dorobku pani Moniki Kamińskiej, autorki Kuku oraz Niedźwiadka, postaci które nie tylko bardzo polubiliśmy, ale wręcz pokochaliśmy. 


Tym razem poznajemy Bąble, czyli czwórkę rodzeństwa w różnym wieku, które razem się bawi, uczy, a czasem też kłóci i doprowadza rodziców do rozpaczy.





Bąble z niecierpliwością wyczekują wakacyjnego wyjazdu. Niestety okazuje się, że w tym roku rodzinie nie uda się wyjechać nad morze. Całe szczęście, że w domu też można się świetnie bawić, wystarczy trochę swobody i wyobraźni! 


Och jakże podobała mi się ta lektura. Jakże się przyjemnie czytało i podziwiało świat oczami Łucji, która jest niezwykle uroczą, sympatyczną i rezolutną dziewczynką. Czułam się wręcz sielsko- anielsko. I chciałabym, żeby moje dzieci zawsze dostrzegały piękno w codzienności, w chwili,  bawiły się na dworze, a nie w wyszukiwaniu materialnych rzeczy, spędzaniu czasu przy komputerze czy na telefonie. 


Autorka na pierwszym miejscu stawia rodzinę, która autentycznie wspiera siebie w trudnych momentach. Dzieci dokazują, brudzą się, spędzają całe dnie na dworze, ale są razem i to jest najważniejsze. W książce znajduje się sporo tekstu dlatego uważam, że skierować można ją dla dzieci w wieku 6 lat :) piękna, przyjemna, cudowna. 

Idealna na wakacje :) 


„Strasznie dużo się działo. Wszyscy biegali, płakali albo krzyczeli. Dlatego ja też musiałam głośno krzyczeć, żeby usłyszeli o moich pocztówkach. Mama próbowała uspokoić Alę, a tata złapać Da – jakoś im się to jednak nie udawało. To nic, bo i tak było bardzo przyjemnie, jak tak wszyscy biegali, skakali i krzyczeli. My to bardzo lubimy. Tylko nie wiem, czemu mama i tata wtedy zawsze się denerwują. Mogliby pobiegać i poskakać z nami.” 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)