28.6.21

Agnieszka Żelewska, W domu. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami





Agnieszka Żelewska, W domu. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami

Nasza Księgarnia

Okładka twarda 

Ilość stron 12 


Książki z okienkami to niekwestionowany hit. Maluszki zawsze chętnie zaglądają i okrywają co tez nowego może się znaleźć pod nimi. 


Nasza Księgarnia w tym miesiącu zaprezentowała totalny hit jakim jest „W domu. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami". Publikacja ta to książka edukacyjna, dzięki której dzieciaki  poznają świat i nauczą się angielskich słówek. Pojawia się tu słownictwo związane z domem i rodziną: nazwy pomieszczeń (kuchnia, pokój dziecka, łazienka) i sprzętów, zabawek i ubrań, członków rodziny, części ciała i wielu, wielu innych drobiazgów. 




w sumie w książce tej znajduje się ponad 200 słówek! Na każdej rozkładówce można odszukać i otworzyć okienka (w całej książce jest ich ponad 50)! Publikacja ta jest bardzo ładnie wydana, kolorowa, na pewno zachęci maluszków do nauki obcego języka. Polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)