25.8.20

Uwaga rekin // Uwaga jeż



Od niedawna poszukuję wszystkich ksiąg,  książek i książeczek dotyczących integracji sensorycznej. Dzięki integracji sensorycznej możemy prawidłowo odbierać oraz interpretować bodźce zmysłowe. W ten sposób wiemy jak reagować w danej sytuacji. Jednak są przypadki, w których proces rozwoju integracji sensorycznej nie przebiega w prawidłowy sposób. Wtedy pojawiają się różne problemy w funkcjonowaniu oraz zachowaniu. I takim oto sposobem trafiłam na urocze książeczki Uwaga rekin oraz Uwaga jeż od wydawnictwa Wilga. 

 





Obydwie książeczki są podobnie zbudowane. Posiadają elementy z gumowego tworzywa o różnorodnej fakturze, dzięki którym rozwijany zostanie  zmysł dotyku. 

 




Książeczki te od razu przykuwają wzrok, gdyż pojawiają się w nich bardzo sympatyczni i zabawni  bohaterowie - tak, ten rekin również  do takich należy :D kolorowe obrazki, rymowane, wpadające w ucho wierszyki, a także grube, kartonowe strony, które nieprędko się zniszczą od częstego przeglądania . U nas nawet mój starszy syn chodzi po nich. Widocznie bardzo dobrze wpływają na jego stopy, a ja mu tego nie zabraniam robić. 

 

Bardzo podoba mi się seria Uwaga rekin oraz Uwaga jeż. W kolekcji można również znaleźć pająka, dinozaura , smoka i potwora. Na pewno one również trafią na naszą półkę. A ja serdecznie polecam je Waszym maluszkom. 

 

Za egzemplarze dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)