12.8.20

Thomas Flintham, Labirynty i łamigłówki nie z tej ziemi


Wydawnictwo Nasza Księgarnia 

Liczba stron 192 

Okładka miękka 

Od niedawna męczą nas wszystkich upały. W środku dnia nawet nie można marzyć, aby wyjść na zewnątrz. Dlatego trzeba znaleźć sobie twórcze zajęcie. I stąd propozycja od wydawnictwa Nasza Księgarnia, a mianowicie Labirynty i łamigłówki nie z tej ziemi. 




Osobiście uwielbiam wszystkie krzyżówki, szarady i zadania, dzięki którym mogę się wyciszyć, uspokoić, ale jednocześnie pobudzić szare komórki. Dlatego bardzo spodobała mi się propozycja ze zdjęcia. Labirynty i łamigłówki nie z tej ziemi to bardzo interesująca prawie 200-stronicowa publikacja, w której znajdziemy mnóstwo zadań i zagadek na spostrzegawczość, ćwiczących koncentrację, a także umiejętność logicznego myślenia. Dzięki przeróżnym labiryntom pobudzi wyobraźnię przestrzenną.  Mały czytelnik znajdzie się tu w nie byle jakim towarzystwie: z poszukiwaczem kosmicznych przygód Astropiotrkiem zwiedzi sąsiednie galaktyki (tak, tam też mają labirynty!) i pomoże Małemu Rycerzowi uratować króla przed okrutnym czarnoksiężnikiem. Ptasi król spełnia życzenia, Olbrzymi Rycerz szuka złodzieja, a Tymek i Dorota projektują gry komputerowe.





W całej książce naprawdę dzieje się wiele ciekawych rzeczy, dzięki którym dziecko na pewno się nie będzie nudzić. Muszę się przyznać, że ja sama usiadłam do rozwiązywania i przepadłam. Zadania są bardzo kreatywne i wciągające. Serdecznie polecam! 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 





Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)