12.8.20

Seria Nostalgia - Bambi i Pinokio


Pinokio to jedna z najbardziej wzruszających klasycznych historii. Przeżyj raz jeszcze niezapomniane przygody z pajacykiem, który mimo że jest drewnianą zabawką, musi zmagać się z ludzkimi słabościami, by w nagrodę za dobre postępowanie stać się prawdziwym chłopcem. 

 




Zabawna i imponująca historia, która spodoba się każdemu i z której każdy wyniesie wiele mądrości, np że kłamstwo jest bardzo złe. 

.

.

 

Daj się porwać tej chwytającej za serce opowieści i bohaterom, którzy zaprowadzą cię w głąb lasu. To właśnie tam mieszka niezwykły jelonek Bambi. Opatrzona klasycznymi ilustracjami z lat czterdziestych historia Bambiego to jedna z ulubionych baśni dzieci na całym świecie.

 



.

Obydwa wydania są niezwykle eleganckie, a ilustracje wprost przepiękne. Idealnie nadadzą się na prezent. Poza tym seria ta łączy pokolenia. Kiedyś czytała mnie te bajki moja mama, a dzisiaj ja czytam moim dzieciom. Wzruszające ! Uważam, że te książki nigdy się nie znudzą i każde pokolenie znajdzie w nich coś dla siebie. Są ponadczasowe, uniwersalne. 

 Więcej znajdziecie TUTAJ

Za egzemplarze dziękuję wydawnictwu Harper Collins Polska!


Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)