31.12.16

Rok w obiektywie



Wiecie, kiedy piszę jakikolwiek post muszę najpierw to zrobić na kartce. Nie umiem przelać od razu myśli do Worda. Dlatego, kiedy zasiadłam do napisania kilku słów na temat ostatniego roku zupełnie nie wiedziałam od czego zacząć (nie pomogła nawet zmiana kartki z białej na tę w kratkę). Bo co tu można powiedzieć, kiedy rzeczywistość przerasta marzenia? Nigdy nie spodziewałabym się , że znajdę się tutaj, gdzie teraz jestem.

Kiedy kończył się 2015 rok moim życzeniem było, aby zaliczyć ostatnie dwie sesje na studiach (zimową i letnią), a później znalezienie pracy w zawodzie, czyli jako nauczycielka. Moje wszystkie marzenia się spełniły. Ukończyłam studia, dostałam wymarzoną pracę, po czym przeprowadziłam się do Norwegii. Kolejne wielkie wyzwanie, którego bym się nie spodziewała. Jednak niczego nie żałuję, bo decyzje, które podejmuję są przemyślane.

Rok 2016 był pełen radości, ciepła i miłości; otaczającego piękna, któremu poświęcałam każdą wolną chwilę i fotografowałam. Już wiem, że fotografia jest moją pasją i kocham zdjęcia. Ale to był też rok trudnych decyzji, mnóstwa wylanych łez, rozstań, smutku, zmęczenia. Bo życie nie zawsze jest kolorowe, a mieszkanie z dala od rodziny i przyjaciół daje nieźle w kość. Jednak dzięki temu stałam się silniejsza, mądrzejsza, samodzielna i wiem, że wszystko jest na wyciągniecie ręki. Dlatego warto wierzyć i dążyć do celu. Bo na ten moment mogę stwierdzić, że marzenia się naprawdę spełniają.

W 2016 roku założyłam bloga. Decyzja była spontaniczna, ale też nie żałuję tego kroku. Po pierwsze, poznałam fenomenalne dziewczyny, pełne pasji, zakochane w książkach. Tak, moi Drodzy, Internet łączy! A więcej o nich w osobnym poście, kiedy będę obchodziła już niedługo roczek bloga ;) Po drugie, przeczytałam mnóstwo nowych książek. Na studiach niestety czytaliśmy praktycznie samą klasykę, więc miałam sporo do nadrobienia. Wychodzę już na prostą i nie jest źle. Przeczytałam prawie 140 książek i jest to wspaniały wynik! Jestem bardzo dumna i szczęśliwa.

Myślę, że 2017 rok będzie równie emocjonujący. A Wam chciałabym życzyć przede wszystkim zdrowia. Bo jeśli ono dopisze to wszystkie Wasze marzenia na pewno się spełnią. 

Buziaki, Paulina

P.S. Z aparatem prawie w ogóle się nie rozstaję. Bardzo się staram, aby dało się obejrzeć moje zdjęcia, więc zapraszam do galerii z całego roku oraz na mój INSTAGRAM :) 



















































































25 komentarzy:

  1. Paulina! Cudne zdjęcia i piękny rok :) Gratuluję wszystkich sukcesów - tych małych i większych. Tych radości i smutnych momentów, dzięki którym kształtujesz swoją osobowość i zyskujesz doświadczenie. Niech ten nowy rok będzie jeszcze lepszy, wspanialszy i niech szczęście przysłoni w 100% niewielkie chmurki. Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ;) i wzajemnie - wszystkiego dobrego Kasiunia :*

      Usuń
  2. Gratuluję! :) Zdjęcia cudne! :)

    W Nowym Roku życzę Tobie wszystkiego, co najlepsze! Zdrowia, radości, uśmiechu, szczęścia, spełnienia marzeń, samych pięknych i niezapomnianych chwil oraz wielu sukcesów :) Szczęśliwego i zaczytanego Nowego Roku :)

    PS. Mój blog też będzie obchodzić swoje pierwsze urodziny (i to już za tydzień). Jak ten czas szybko mija... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ;) i wzajemnie - wszystkiego dobrego :* a przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D

      Usuń
  3. Naprawdę bardzo ładne zdjęcia :)
    Życzę oczywiście szczęśliwego Nowego Roku, dużo radosnych chwil, zdrowia i tak zwanego poczucia życiowego spełnienia :P Oby ten nadchodzący rok okazał się jeszcze lepszy od 2016!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ;) i wzajemnie - wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  4. Kochana muszę przyznać, że Twój 2016 roku był pełen nowych wyzwań, ale jak widać poradziłaś sobie z nimi świetnie. Życzę Ci by kolejny rok był równie owocny i był pełen dobrych rzeczy i jeszcze lepszych lektur :)
    Nie mogę napatrzeć się na Twoje piękne zdjęcia :D
    PS: 140 przeczytanych książek? Rewelacyjny wynik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Kochana ;) i wzajemnie życzę wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  5. Ileż się u Ciebie działo :) Cudownie, Kochana. To był wspaniały, intensywny rok i od razu życzę Ci, żeby kolejny był przynajmniej tak dobry jak obecny :)

    Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj działo się :D czasem człowiek się nawet nie spodziewa ;) Dziękuję pięknie ;) i wzajemnie - wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia! ♥ Miałaś wspaniały rok, życzę Ci żeby 2017 był równie dobry, albo nawet i lepszy! ;*

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ;) i wzajemnie - wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia.
    Podziwiam cię za inwencje twórczą. Naprawdę robi to ogromne wrażenie.
    woow, cień wiatru, moja ukochana książka.
    Pozdrawiam i zapraszam na podsumowanie http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/3-najlepsze-ksiazki-tego-roku-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Kochana! Jesteś najbardziej pozytywną osobą jaką miałam przyjemność poznać podczas mojej przygody z blogowaniem. Pomimo tego, że jest to tylko kontakt poprzez ekran komputera wiem, że gdyby doszło do rzeczywistego spotkania miałybyśmy wiele tematów do obgadania! Miałam wielkie szczęście, że Ciebie poznałam na samym początku blogowania, bardzo dużo mi pomogłaś i jestem Ci za to bardzoooo wdzięczna!

    Ważne, że jesteś szczęśliwa a rok 2016 możesz zaliczyć do udanych! To jest najważniejsze :)

    Oczywiście piękne zdjęcia (jak zwykle!) :)

    Pozdrawiam i trzymaj się cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chcesz sprawić, ze się tu poryczę ze wzruszenia :* wiesz,że Cię uwielbiam :* i zawsze Ci pomogę - nawet w nocy o północy :*
      Buziaczki :*

      Usuń
  9. Kochana, bardzo się cieszę z Twojego szczęścia i ze spełnionych marzeń! :* Oby 2017 rok był dla Ciebie jeszcze bardziej obfity w radość, uśmiech, dobre książki i wspaniałe zdjęcia, takie jak te, które tutaj pokazałaś. Niech będzie jeszcze lepszy, niż ten ubiegły. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Kochana moja ;) i wzajemnie - wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  10. Gratuluję! :) Śliczne zdjęcia, jeszcze bardziej przepełnionego książkami Nowego Roku! Pozdrawiam i trzymam kciuki. https://faanbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ;) i wzajemnie - wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia! Sprawiłam sobie taką samą poduszkę z kotami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś najlepsza! :)
    Życzę równie owocnego 2017! :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)