8.12.16

Ukochańce listopadowe 2016 + pauLINKI


Zbieramy kasztany, 
robimy w nich dziurki, 
a wtedy je można 
nawlekać na sznurki. 
Tak robi się lejce, 
naszyjnik z korali. 
Kasztany, kasztany 
będziemy zbierali.


Władysław Broniewski dobry na każdą okazję. Przy okazji pisania posta przypomniałam sobie ten wierszyk. Listopad już za nami. Kolejne 30 dni minęło jak jeden dzień. A ja znowu mam dla Was listę ukochańców.

Ulubiony serial


Gilmore Girls – odkąd ogłoszono, że w listopadzie odbędzie się premiera nowego sezonu „Kochanych kłopotów” Internet oszalał. Nie było portalu, który by o tym nie informował. Dlatego postanowiłam sprawdzić o co chodzi z tymi Gilmorkami. I tak się wciągnęłam, że na ten moment jestem w połowie drugiego sezonu. I powiem, że fabuła, bohaterowie mnie wprost urzekli. I sama kiedyś w przyszłości chciałabym mieć tak mądre i rozsądne dziecko jak Rory. Polecam już na zimowe wieczory.

Ulubiony sklep

My Gift Dna - specjalizuje się w spersonalizowanych prezentach – to znaczy, na różnych gadżetach np. na kubku, butelce czy pendrivie zostaje zamieszczony indywidualny nadruk lub grawer. Kontakt ze sprzedawcą jest perfekcyjny, dostawa błyskawiczna, a prezent idealny. Znajdziecie tutaj prezenty na każdą okazję. 

Ulubiony gadżet


Deska do krojenia. Wykonana z wysokiej jakości materiału, z przepięknym grawerem okazała się idealnym pomysłem, do tego bardzo praktycznym. Używam jej przy każdej możliwej okazji. Dlatego jeśli nie macie pomysłu dla Perfekcyjnej Pani Domu odsyłam do sklepu My Gift Dna a recenzję deski możecie przeczytać TUTAJ.

Odkrycie


Zobaczcie, jakie cudowne znalazłam rękawiczki!!! Kidy je tylko zobaczyłam od razu się zakochałam. Jedynym minusem jest to, że są bez palców. Ale co tam :D możecie je kupić TUTAJ



 Marzenie


Molekule Polska - polsko-norweska marka dywanów w skandynawskim stylu dla każdego, kto poszukuje sposobu na niepowtarzalne wnętrze. Uważam, że dywany te są fantazyjne, bo jeszcze nie widziałam zrobionych z kulek!!! Niestety nie wiem, jaka jest cena. W każdym razie prezentują się przepięknie.

Źródło: Molekule

Ulubiony film


Kate Winslet zawsze mnie zachwyca. Klasa, elegancja i wspaniała gra aktorska. Film opowiada historię Myrtle, która powraca do rodzinnego miasteczka, aby zemścić się za wyrządzone krzywdy. W tle australijskie miasteczko, przystojny Liam Hemsworth, cudowna muzyka, a także przepiękne suknie. Film mogę jak najbardziej polecić, choćby dla niespodziewanych zwrotów akcji. Wkrótce zamierzam także sięgnąć po książkę. 

Ulubiony cytat


Must read


pauLINKI
Zimowe zakładki do książek
Swobodna interpretacja listu do Mikołaja
Zmiany są potrzebne, nawet gdy jest dobrze
Top 4 blogi o rozwoju osobistym
Dzieciaci kontra niedzieciaci
Jesienny wieczór z Sherlockiem Holmesem
Co zmienił mój pierwszy rok pracy w domu
jak zrobić wieszak na biżuterię ze starej tarki?
Zapiski z szuflady
Czy pół roku wystarczy, by joga zmieniła życie?
Zerknijcie sobie na bukiet z warzyw i owoców
Ukryte matki na fotografiach
Gorąca czekolada na patyku
Blogosfera od podszewki
Powody, dla których warto czytać do brzuszka
Czekoladowa tarta z bananami
Generator tematów na bloga

A Was, co zainteresowało w listopadzie? :) 

Buziaki, Paulina

26 komentarzy:

  1. "Gilmore girls" to i ja, swego czasu, oglądałam, chociaż jak to bywa z serialami u mnie, nie trwało to długo :P Rękawiczki są po prostu cudne <3 Zakochałam się :D
    No i zaciekawiłaś mnie tą "Projektantką", muszę sobie zapisać i obejrzeć, a może nawet przeczytać, któż to wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się strasznie spodobał serial i teraz go oglądam w każdej wolnej chwili ;)

      Usuń
    2. Ja jeśli już coś oglądam to zazwyczaj filmy, szał na seriale chyba mi już przeszedł, a poza tym szkoda mi czasu. Jak mam chwilę wolną wolę ją spożytkować na coś produktywnego :)

      Usuń
  2. Nigdy nie oglądałam "Gilmore Girls", ale skoro polecasz to może zacznę. Właśnie szukam jakiegoś ciekawego serialu jako odskocznię od czytania książek :)
    Rękawiczki boskie, ale szkoda ze bez palców! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam :) jest idealny dla książkoholik9w :) główna bohaterka bardzo dużo czyta. Przez serial przewinęło się ponad 300 książek i nawet powstało wyzwanie czytelnicze Rory ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam te Twoje Ukochańce :)
    Cytat do mnie przemawia, a rękawiczki z łapkami są cudne. O desce już pisałam - gadżet wymarzony, aż szkoda na nim kroić :)

    Idę buszować w pauLINKIach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat zdecydowanie na tak, a rękawiczki są urocze ;)

      Usuń
  4. Rękawiczki są świetne, a dywany przepiękne :) Serial "Gilmore girls" leciał w tv dawno temu :) Fajny, lubiłam go oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety w tv nie oglądałam, więc nadrabiam teraz ;)

      Usuń
  5. Zakochałam się w rękawiczkach <3
    "Projektantkę" oglądałam, świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rękawiczki super, a ich cena mnie zaskoczyła. Naprawdę przystępna :)
    Swego czasu byłam uzależniona od Gilmore Girls i chyba wkrótce odświeżę sobie stare odcinki :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na cenę bez palców to faktycznie super ;)

      Usuń
  7. Ale fajny dywany! :) Nie wiem tylko, czy powinnam przyznać się, że nie słyszałam o tym serialu? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś tam słyszałam, ale dopiero teraz się w niego zagłębiłam i muszę przyznać, że okazał się bardzo ciekawy ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Te dywaniki wyglądają przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są uroczę :) aż chciałoby się po nich pobiegać ;)

      Usuń
  9. Te rękawiczki są świetne, chętnie przygarnęłabym parę lub dwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUper te rękawiczki. Tylko szkoda, że bez palców:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że w przyszłym roku zrobią wersję z palcami :D

      Usuń
  11. Rękawiczki są boskie :D Co do serialu "Gilmore Girls" to ostatnio bardzo dużo było o nim słychać dlatego skusiłam się i oglądnęłam jeden odcinek- niestety jakoś nie porwał mnie. Myślę, że za jakiś czas i tak spróbuję do niego wrócić ;)
    Lecę przejrzeć linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Gilmorki trzeba polubić, ich szalone tempo nie jest dla każdego ;) może kiedyś się przełamiesz jeszcze raz :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Cenowo prezentują się naprawdę nieźle :D więc nie dość, że są piękne to jeszcze urocze ;)

      Usuń
    2. To jeszcze tanie chciałam napisać :D

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)