20.12.17

Agnieszka Cegielska, Naturalnie


Burda Książki
Okładka: twarda
Liczba stron:  256

Agnieszka Cegielska, dziennikarka i prezenterka, która żyje w zgodzie ze sobą oraz w bliskości z naturą.  Jest osobą, która żyje świadomie, mądrze i zdrowo. 

Cykl „Naturalnie” realizowany w ramach programu Dzień dobry TVN cieszył się ogromną popularnością i odzewem widzów, którzy zasypywali korespondencją autorkę. W książce pokazuje jak rozsądnie korzystać z darów natury, jak używać ich z korzyścią dla swojego samopoczucia i jakie pyszne potrawy można z nich przyrządzić.

„Naturalnie” składa się z kilkudziesięciu rozdziałów, a bohaterem każdego z nich jest dar natury, przyprawa, zioło czy też kwiat. Rokitnik, daktyle, spirulina, brzoza, aronia, czarna porzeczka i wiele innych. Całość poprzedza wstęp, w którym autorka wyjaśnia dlaczego napisała tę książkę.

„Tę książkę napisałam z potrzeby serca kierując się najpiękniejszymi intencjami. Dzielę się w niej tym czego się nauczyłam: wiedzą, którą przekazali mi moi ukochani dziadkowie, nauczyciele z różnych stron świata, spotkani ludzie, którzy często stawali się dla mnie niezwykłą inspiracją”.



Autorka podkreśla, że książka nie powstała po to, aby zmieniać swoje życie o 180 stopni. Najważniejsze jest to, aby być szczęśliwym na swoich zasadach i czuć się dobrze w swoim ciele. Decyzję o wprowadzeniu zmian w odżywianiu czy zadbaniu o siebie należy podjąć świadomie. Agnieszka Cegielska zachęca do otaczania się naturą i do obcowania z nią.

Stron z  tekstem do poczytania, jak na taką książkę jest bardzo wiele. Autorka dokładnie opisuje każdego bohatera, można powiedzieć, że rozkłada go na czynniki pierwsze. Naprawdę wiele cennych informacji z niej się dowiedziałam i jestem zaskoczona zastosowaniem niektórych z nich. Poza tym Cegielska dzieli się przepisami na różne dania, które nie tylko się naturalne, ale przede wszystkim zdrowe i łatwe w przygotowaniu.

Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta książka. Nie tylko wizualnie, bo twarda okładka czyni ją niezwykle elegancką, ale także naprawdę można z niej bardzo wiele wynieść. Co prawda nie miałam jakiś  ogromnych oczekiwań co do niej, ale naprawdę zostałam bardzo miło zaskoczona.

Mnie osobiście książka się podoba i mogę ją Wam polecić. Oczywiście jeśli interesuje Was taka tematyka ;)

Buziaki, Paulina

5 komentarzy:

  1. Jakoś umknął mi ten cykl w telewizji, pierwszy raz o nim słyszę. Ale książka wydaje się być ciekawa i intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję tytul. Będę polować na tę książkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę na tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To w sumie ksiażka dla mnie, bo ja staram się, ale robię małe kroki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta książka. Zapisuję sobie jej tytuł :-)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)