22.1.23

Ogarniam się






„Czas jest najsprawiedliwiej podzielonym dobrem - wszyscy mają go tyle samo. Niestety, tylko niewielu wie, jak z niego korzystać.”


Jako kobieta mam swoje przyzwyczajenia, fochy, fobie, ulubione rzeczy. Studia wyrobiły we mnie przede wszystkim organizację, aby zaoszczędzić czas. Chciałam się z Wami podzielić bez czego nie mogę sobie poradzić na co dzień.  I wcale tu nie chodzi o telefon ;)


1. kalendarz/organizer– bez niego nie mogę żyć. Mam w nim zapisane wszystko: od zajęć, po wizyty u lekarzy, kiedy i jakie mam opłacić rachunki, co mam przeczytać, co zrobić, kiedy oddać książki do biblioteki… Dosłownie wszystko.






Organizer od  Ogarniam się w kolorze rose gold skradł moje serce,jest przepiękny i bardzo elegancki, ale do wyboru jest aż 6 pastelowych kolorów. Organizer można samemu od początku do końca uzupełnić, czyli wybrać stronę tytułową oraz środek - ja zdecydowałam się na układ tygodniowy na jednej stronie. Jestem zachwycona jakością wykonania. Jeśli chodzi o cenę to myślę, że jest jak najbardziej przystępna, ponieważ okładka zostanie z nami an dłużej, a możemy tylko dokupować środek. 


Do organizera można dobrać  dodatki, które pomogą zorganizować różne aspekty życia - od finansów, poprzez aktywność fizyczną, aż do zajęć na uczelni czy też swojego zdrowia. Dodatki sprawiają, że organizer 2023 stanie się jeszcze bardziej przydatnym narzędziem i pomaga nam zorganizować swoje życie od A do Z, z uwzględnieniem wszystkiego, na czym nam w życiu zależy.


2. planer/notes - w tym roku zdecydowałam się także na planer nauczyciela, który tez możemy sami stworzyć od początku do końca, rozpoczynając od okładki, specjalnych szablonów oraz dodatkowych wkładów. Planer ten tworzony był razem z nauczycielami, którzy rozumieją swoje potrzeby. Dlatego to doskonała pomoc w naszym zawodzie. 







Produkty te dostaniecie u  Ogarniam się

.

.

.


A Wy korzystacie z kalendarzy papierowych?! :)

.

.

.

#ogarniamsię #kalendarz #notes #planer #planner #notatnik #organizer 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)