2.9.17

Sierpień w obiektywie


Sierpień upłynął wolno i leniwie. Może za sprawą urlopu? Czuję się wypoczęta, zrelaksowana. Spędziłam bardzo dużo czasu z rodziną, najczęściej na świeżym powietrzu (chociaż moja opalenizna jest żadna) i naładowałam baterie na długi czas.
W sierpniu przeczytałam, aż 15 książek. Wynik fenomenalny i bardzo się z niego cieszę. Poza tym nawiązałam kilka nowych współprac, nie tylko książkowych, ale o tym wkrótce na blogu i w mediach społecznościowych. Dlatego jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam do śledzenia FB i IG.

W sierpniu zorganizowałam także wyprzedaż biblioteczki. Książki, których nie potrzebowałam odnalazły właścicieli. Dlatego jeśli nie macie czego czytać to w tym miesiącu również wystawię kilkanaście egzemplarzy na Facebooku. Jeśli jesteście zainteresowani to wyczekujcie informacji na ten temat ;) 

Na blogu pojawiło się 15 postów – moich opinii o książkach, ale też troszkę lifestylowych. Jeśli przegapiliście możecie zerknąć teraz:


A teraz zapraszam na kilka zdjęć.  




W końcu jakoś sensownie ułożyłam książki :P 


















A Wam jak minął sierpień? ;)

Buziaki, Paulina

13 komentarzy:

  1. To najważniejsze, że się odpoczęło i spędziło czas z rodziną. :)
    wynik naprawdę świetny. ^^ Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio tyle przeczytałam. :c
    Zdjęcia cudowne. ♥
    Lost In My Books

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! <3 I gratuluję przeczytania tyle książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały sierpień za Tobą :) Dobrze, że naładowałaś bateryjki - ta moc przyda się na jesień :)

    Zdjęcia (jak zwykle) cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za szybko. :) Zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący wynik, zdjęcia też bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sierpień! Mój był baaaardzo biedny czytelniczo, ale wspomnieniowo - jeden z najpiękniejszych w życiu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wynik jak zwykle świetny. :D Tyle książek *_* ♥
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) A wynik czytelniczy również godny pozazdroszczenia :)
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna fotorelacja, choć mi tutaj deszczowego zdjęcia brakuje bo taki właśnie był sierpień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sierpniu czytałam mało książek, ale spędzałam czas z synkiem nad wodą, na wypadach rowerowych itp.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to się powinnam zapaść pod ziemię :/ Po pierwsze dlatego, że mam tak potworne zaległości w komentarzach, a po drugiej dlatego, że o przeczytaniu 15 książek w miesiącu to ja mogę co najwyżej pomarzyć :P A już tak z inne beczki - gratuluję wyniku, no i oczywiście cudowne zdjęcia, Pauluś :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)