11.9.17

CzaroMarownik


Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 448
Okładka: twarda

Choć do końca roku zostało 111 dni to dzisiaj chciałabym Wam przedstawić niezwykły kalendarz na nadchodzący rok. Stworzony specjalnie dla kobiet. 

Oprócz standardowego kalendarza z podziałem na dni, tygodnie i miesiące i zapisem świąt, jest tu mnóstwo cennych rad dotyczących zdrowia i urody oraz inspirujących wskazówek na życie. Piękne, kolorowe wydanie z tasiemką przetrwa każdą burzę, a twarda, połyskująca ozdobną folią oprawa i format idealnie dopasowany do kobiecej torebki pozwoli na zabranie go ze sobą absolutnie wszędzie.

„CzaroMarownik 2018. Magiczny kalendarz to pełen pozytywnych myśli niepowtarzalny kalendarz, który doda odrobinę magii do twojego życia. Dzięki niemu każdy dzień możesz zacząć magicznie i pozytywnie, bo poza dawką magicznych inspiracji CzaroMarownik oferuje również porcję pozytywnej energii!

Każda strona kalendarza zawiera podstawowe informacje astrologiczne oraz kieruje do czytelnika pozytywne przesłanie. CzaroMarownik to również świetny poradnik, w którym znajdziesz mnóstwo artykułów, praktycznych porad i przepisów w dziedzinie urody, zdrowia i mody. 
Poznasz szczegółowy horoskop dla swojego znaku zodiaku na 2018 rok i sprawdzisz, co przyniesie los w sprawach miłości, kariery i zdrowia. Wypróbujesz przepisy na zdrowe dania i receptury na naturalne kosmetyki. Odkryjesz magiczne ciekawostki oraz porady, jak zadbać o ciało, urodę i duszę”.

Osobiście jestem zaintrygowana. Każdego roku poszukuję kalendarza idealnego, który ułatwi mi organizację zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. CzaroMarownik wydaje się być idealny, ponieważ posiada wiele miejsca na własne zapiski, a to jest priorytet, jakim kieruję się przy wyborze kalendarza perfekcyjnego. Myślę, że każda z Was znajdzie coś dla siebie. Kalendarz opatrzony jest w różnorodne artykuły nowinki modowe, urodowe czy żywieniowe. Uważam, ze jest to niebanalny kalendarz, który zachwyci każdą kobietę.


Buziaki, Paulina

7 komentarzy:

  1. Tylko mnie jego wygląd bardzo rozczarował? ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie oczarował, wolę mój sprawdzony kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze się przyznam, że ja to chyba jestem jakaś inna :P Serio, mówię :P Jak byłam kilka lat młodsza to na widok takich kalendarzy świeciły mi się oczy, gromadziłam i gromadziłam, a teraz? Teraz to stawiam na prostotę. Im mniej w kalendarzu tekstu, zdjęć, porad, rad, ciekawostek itp. tym lepiej ;) Muszę mieć miejsce na swoje notatki, bazgroły i durne czasem pomysły, i nic poza tym. Przestrzeń to chyba słowo klucz w przypadku mojego idealnego kalendarza :D Także u mnie z pewnością by się nie sprawdził, ale myślę, że sporo kobiet, tak jak sama zauważyłaś, znajdzie w nim coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W rodzinnym domu, co roku, kupowaliśmy kalendarz z kartkami do wyrywania, na odwrocie każdego dnia zawsze był jakis przepis, mądra rada, cytat. Uwielbiałam tam zaglądać ;) Przedstawiony przez Ciebie kalendarz jest ciekawy ale raczej żeby leżał w domu, do torebki wolałabym jakiś zwykły, prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego kalendarza :) Przyszły rok zapowiada się zabiegany, więc mogłabym sobie z nim na spokojnie organizować zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetnie ;) Ach jak ja uwielbiam kalendarze ;)

    Już nie mogę się doczekać, aż dostanie się w moje ręce ;)

    Buziaki,

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)