4.9.17

English Matters 66/2017




Bardzo tęskniłam za tymi magazynami. Kiedy dostałam najnowszy numer po prostu usiadłam i przeczytałam od deski do deski. English Matters to magazyn dla uczących się języka angielskiego, który ukazuje się co dwa miesiące. 

Najnowszy numer English Matters kusi szatą graficzną, a także bardzo ciekawymi artykułami. Co tym razem znajdziecie interesującego?
- The Naked Truth, artykuł o nagości w reklamach i filmach,
- The Victorious Vikings, podróż do przeszłości i do czasów wikingów, 
-  Buckingam Palace - Behind the Queen's Front Door, w którym autor zabiera nas na wycieczkę po tym niezwykłym miejscu.

Tematem numeru w sekcji kultura jest artykuł na temat Yayoi Kusama. Szczerze?
Nigdy nie słyszałam o tej kobiecie, ale dzięki temu artykułowi poszerzyłam swoje horyzonty. Kusama to japońska rzeźbiarka, malarka, pisarka, aktywistka polityczna i performerka awangardowa, która wzbudza wiele kontrowersji – to tak w skrócie. Po więcej odsyłam do najnowszego numeru.

Równie ciekawym artykułem okazał się Brownies: the British Mythological Household Help - artykuł o niezwykłych stworzeniach i  brytyjskim folklorze, a także Poldark brytyjski kostiumowy serial telewizyjny na motywach cyklu powieści Poldark autorstwa Winstona Grahama przez stację BBC. Co prawda serialu jeszcze nie oglądałam, ale po przeczytaniu tej publikacji myślę, że mógłby mnie zainteresować.

Przy każdym tekście znajdziecie także słownik z przetłumaczonymi trudniejszymi słówkami oraz odsłuchać części artykułów w formacie MP3, które znajdziecie na stronie wydawcy.

Więcej na temat tego magazynu, jak i całej oferty wydawnictwa znajdziecie TUTAJ.

Buziaki, Paulina

7 komentarzy:

  1. Te magazyny są świetne, bardzo je lubię. ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś, dawno temu czytałam te magazyny i byłam bardzo z nich zadowolona. Nie miałam pojęcia, że jeszcze wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, jak na razie, czytam jedynie artykuły z książek szkolnych ;) I prawie zawsze ich nie rozumiem. Myślę, że takiej gazety nie byłabym w stanie przeczytać pomimo tego, że obok jest słowniczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zapoznam się z tym magazynem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze bardzo podobają mi się te magazyny, gdy czytam ich recenzje, ale gdy już kupię, to mam problem zmotywować się do przeczytania. Nieważne, czy English matters czy Deutsch Aktuell - oba magazyny czekają na półce...

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna okazja do szlifowania znajomości języka obcego. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  7. Horyzonty to poszerzasz, ale mi :) Za każdym razem bowiem, kiedy nie wejdę do Ciebie na bloga, znajduję jak nie kolejną książkową perełkę, to znów jakieś ciekawe info, cytatową inspirację, albo poradnik, o którym nie miałam pojęcia ;)
    Tak w skrócie - cieszę się, że Cię odnalazłam w tym internetowym bałaganie ;*

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)