13.9.17

CzaroMarownik - do kogo powędruje drugi egzemplarz?





Dwa dni temu przedstawiałam Wam pewien nietypowy kalendarz – CzaroMarownik – stworzony specjalnie dla kobiet (TUTAJ). Jednak specjalnie nie wspomniałam, że kalendarz ten wiąże się także z pewną ciekawą akcją…

Oprócz recenzji musiałam znaleźć drugą blogerkę, u której nie pojawił się wpis o tym kalendarzu. Nie było to łatwe zadanie, ponieważ blogosfera książkowa jest ogromna i w pewnym momencie miałam wrażenie, że recenzja ta pojawiła się już wszędzie. Kiedy już znalazłam blogi drugą trudną decyzją było zastanowienie się do kogo wysłać drugi egzemplarz.

Podjęłam decyzję i CzaroMarownik wędruje do…


Mam nadzieję, że prezencik się spodoba i zostanie należycie wykorzystany ;) 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)