18.5.17

Flesz książkowy #3

Elle Kennedy, Układ
Po przeczytaniu tej książki od razu stałam się fanką autorki i szybko nadrobiłam kolejne dwa tomy. Niby już wszystko było, studenci, życie na uczelni, ale autorka zabrała nas w zupełnie inny świat – świat seksownych hokeistów. Autorka  w tej części ukazuje losy Garreta i Hannah. Historia rozpoczyna się od interesu, na którym mają obydwoje skorzystać. Jednak między tą dwójką pojawia się taka chemia, że iskry latają w powietrzu. I kolejny raz sprawdzi się powiedzenie, że kto się czubi ten się lubi.
Fabuła dopracowana została w każdym najmniejszym szczególe. Podczas czytania nie da się nudzić nawet chwili, ponieważ zwroty akcji przekręcają się o 180 st.  Książka pełna dowcipnych dialogów i humoru, ale to nie oznacza, że autorka zrezygnowała z trudnych tematów, których zdecydowanie nie boi się poruszać.
Książkę polecam każdemu. Fenomenalne postaci, szybka, zwarta akcja okraszona ogromną dawką pikanterii.

Leisa Rayven, Zły Romeo
Historia opowiada o Cassie, która pragnie dostać się do szkoły aktorskiej  (temat bardzo mnie zaciekawił). Poznaje oczywiście młodzieńca imieniem Ethan. Oprócz silnego i spalającego pożądania tę dwójkę połączy także głębokie uczucie. Jednak on łamie jej serce i zrywa. Kilka lat później spotykają się na deskach teatru, gdzie razem mają zagrać w pewnej sztuce…
Początek bardzo mnie zachęcił. Po kilkunastu stronach byłam pod wrażeniem, czytałam z rosnącym zainteresowaniem i co… Klapa! Bo potem wiało nudą. Te podchody, zgrywanie niedostępnej, stare żale, urazy… Tego dla mnie za wiele. Fakt, przeczytałam z prędkością światła, bo myślałam, że naprawdę potem coś się wydarzy. Ale niestety nic takiego nie nastąpiło. Bardzo się zdenerwowałam, ale niepotrzebnie, ponieważ podobno pojawi się kolejna część. Oby, bo ta powieść absolutnie mnie nie usatysfakcjonowała, a wręcz zirytowała.
Główny bohater jest tak gburowaty i beznadziejny, że po prostu miałam ochotę go skrzywdzić. Kiedy dowiedziałam się o jego skrywanej tajemnicy nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać. Absolutnie ten człowiek nie zasługuje na żadną miłość, więc nie wiem jak Cassie po tylu latach nadal może coś do niego czuć.
Akcja książki dzieje się w teraźniejszości i kilkanaście lat wcześniej, a bohaterowie zachowują się jakby absolutnie nie zmienili się przez ten czas. Ethan ciągle jest dupkiem, burakiem i chamem, a ta Cassie jak napalona i niewyżyta nastolatka. No ludzie! Autorka bardzo dobrze pisze, więc nie wiem skąd taka historia? Bohaterowie doprowadzali mnie do szału. Miałam ochotę obydwojgu z strzelić w twarz i potrząsnąć, żeby na litość Boską, wreszcie się ogarnęli.
Po kontynuację zamierzam sięgnąć, aby się dowiedzieć czy kolejny raz pióro autorki może się obroni. Bo naprawdę szkoda ogromnego potencjału, który z pewnością był na tak beznadziejną historię.

Katie Agnew, Doskonała pomyłka
Główna bohaterka Sophie próbuje rozwikłać pewną tajemnicę, sekret, który łączy kilka kobiet. Czy Sophie uda rozwiązać się zagadkę? I jak do tego mają się bardzo drogie perły? 
Niezwykła, niebanalna, wciągająca, ciekawa! Taka jest właśnie ta książka, którą koniecznie musicie przeczytać. Ciekawi bohaterowie, wątki z przeszłości, które ujrzą światło dzienne dopiero w przyszłości oraz wartka akcja, która pochłonęła mnie bez reszty. Nie mogłam się od niej oderwać, dopóki nie skończyłam.
To powieść o złych wyborach życiowych, o skrywanych tajemnicach, o spełnianiu swoich marzeń, dążeniu do lepszego życia.

A Wy czytaliście którąś z powyższych książek? ;) 


Buziaki, Paulina

32 komentarze:

  1. Obecnie czytam Błąd i to naprawdę wulgarna książka. Wciąga, ale nie powiem, że jest świetna, bo czasem aż nie mogę tego czytać, jest to tak niesmaczne.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są erotyki i scen seksu znajdziesz w nich mnóstwo ;) po prostu trzeba lubić taką literaturę.

      Usuń
  2. Żadnej z nich nie czytałam. Mam spore zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z nich, ale z chęcią to zmienię :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Układ" oraz "Doskonałą pomyłkę" i bardzo miło je wspominam, zwłaszcza tę ostatnią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pauluś, ależ ostro potraktowałaś Romea :D Nie znam Cię od tej strony, normalnie zacznę się Ciebie bać :P A tak już całkiem serio, Romeo rzeczywiście posiada zgrzyty, ale ja wciąż traktuję go, jako wprowadzenie/wstęp do historii i chyba nie umiem inaczej :) Niemniej jednak liczę na to, że w kolejnym tomie zacznie się dziać zdecydowanie więcej, bo tak, jak wspomniałaś, szkoda byłoby zmarnować potencjał autorki ;)
    "Podboju" oczywiście jeszcze nie przeczytałam, ale przymierzam się, żeby nie było :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na kolejną część i wtedy zobaczymy ;) może coś autorce się odmieni :D

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  6. Nie czytałam żadnej z nich. Być może sięgnę kiedyś po "Układ".

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze niestety żadnej nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem :( tyle książek, a tak mało czasu ;)

      Usuń
  8. Czytałąm Układ i bardzo mi się podobała, odrobinę mniej podobała mi się 2 część. Zły Romeo czeka na mnie na półce i sama jestem jej ciekawa, bo czytałam właśnie różne opinie. I bardzo mnie zainteresowałaś ostatnią książką, nie przypominam sobie, abym o niej słyszała, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonała pomyłka zasługuje na uwagę ;) fenomenalna powieść ;)

      Usuń
  9. Nie czytałam jeszcze ale mam w poważnych planach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wymienionych czytałam tylko "Układ", ale niestety niezbyt podobała mi się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej z wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam, ale bardzo zainteresował mnie opis "Doskonałej pomyłki". Z chęcią zapiszę sobie jej tytuł i przeczytam jeśli tylko nadarzy się okazja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie pożałujesz ;) ja doskonale spędziłam czas ;)

      Usuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych książek. Mam zaległości w czytaniu, bo wolę wykorzystać pogodne dni w inny sposób. Może kiedyś przeczytam "Doskonałą pomyłkę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w Norwegii nie ma zbyt ładnej pogody, więc pozostaje tylko czytanie :D

      Usuń
  13. Elle Kennedy, Układ - Właśnie z niektórymi historiami tak jest, że niby to już było, że może i oklepana, ale i tak sprawia niesamowitą przyjemność :)
    Leisa Rayven, Zły Romeo - no nie przemawia do mnie, jeszcze słysząc, że potencjał jest niewykorzystany, to kompletnie tracę zapał do tej publikacji
    Katie Agnew, Doskonała pomyłka - a o tym nie słyszałam chyba zbyt wiele, a z chęcią wyrobię sobie własne zdanie, po Twoim fleszu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sięgnij po Doskonałą pomyłkę ;) świetna powieść ;)

      Usuń
  14. Czytałam tylko "Układ" i bardzo lubię :) Świetny humor i bohaterowie.
    Reszta raczej mnie nie interesuje.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukłąd jest świetny ;D jestem ogromną fanką autorki ;)

      Usuń
  15. Czytałam ostatnio "Układ" i również książka bardzo przypadła mi do gustu :)
    "Zły Romeo" też miałam okazję przeczytać i książka była w porządku :) Jestem ciekawa dalszych części :) Pozdrawiam, Goszaczyta ♡

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)