12.3.17

Ukochańce lutowe 2017 + pauLINKI



Ulubiony gadżet

Zakładka z łosiem to zdecydowany must have każdego książkoholika. Mój Mąż jest niesamowitym specem od wyszukiwania takich cudowności i tę zakładkę dostałam od niego w lutym. Jest urocza, słodka... no i to po prostu łoś! :D Kto z Was nie kocha łosi? :D 



Ulubiona aplikacja



Ostatnio stan odrętwienia łapał mnie dość często, więc kiedy nie mogłam zebrać myśli postanowiłam coś z tym zrobić. I tak przez przypadek trafiłam na aplikację Do nothing for 2 minutes. Szum morza i gapienie się w ładny widok potrafią zdziałać cuda. A główna zasada jest taka, że przez 2 minuty nie możecie nic robić. Idealna dla takiego niecierpliwucha jak ja, który nie może usiedzieć nawet kilku minut w spokoju. Polecam! 

Marzenie


Trolltunga, czyli Język Trolla  
Kilkunastometrowy płaski głaz, który wisi 700 m nad wijącym się jak wąż jeziorem. Uformowany przez lodowiec 10 000 lat temu.  
Odkąd przyjechaliśmy z Mężem do Norwegii marzymy, aby się wybrać w miejsce, które było inspiracją do skały w Królu Lwie.(pamiętacie ten moment, kiedy Rafiki ukazuje wszystkim małego Simbę? Tak! To właśnie ta skała była inspiracją!) Trasa zajmuje około 10 godzin i mierzy 23 kilometry. Wybieramy się na nią w okresie letnim i nie omieszkam dodać relacji na blogu. To moje ogromne marzenie! Choć wydaje się nierealne i takie magiczno-cudowne!

Ulubiony film 


Film, na którym płakałam 90% czasu. Ojciec (Will Smith) traci córkę i próbuje pozbierać się po jej śmierci. Od razu narzuca się nam skojarzenie do „Opowieści wigilijnej”, ponieważ głównego bohatera nawiedzają 3 abstrakcje – Czas, Miłość i Śmierć. Niezwykły, ujmujący, wzruszający, pouczający… Bo życie nie zawsze jest piękne i kolorowe, chociaż tak nam się może wydawać, kiedy ukradkiem zaglądamy na podwórko sąsiada. Życie skłąda się nie tylko z radości i miłości, ale cierpienia, bólu, który może dotknąć każdego z nas.
Film ze wspaniałą obsadą – Helen Mirren, Keira Knightley, Kate Winslet… Serdecznie polecam! A ja po prostu ja uwielbiam dramaty i mogłabym je oglądać w kółko. 


Ulubiona piosenka


Wpadająca w ucho nutka. 

Ulubiony cytat

  
pauLINKI

5 najgorszych typów pasażerów
Pojemnik z ornamentem
3 aplikacje, z którymi rozpoczynam dzień
Kim jest socjolog?
Prezenty DIY na Walentynki
Kiedy blog zamienia się w biznes
Złap oddech
Slow life według Ojca Leona
Zadbaj o relację ze sobą
Ostatnio obejrzane filmy
Kolor do wnętrz
Zakupy w rytmie slow
Skoki rozwojowe w pierwszym roku życia dziecka
Prezenty dla niej
Projekt Walentynki
Dlaczego warto fotografować w RAW?
Zupa krem z cukinii i pora
Nowoczesne i stylowe doniczki na kwiaty
Dlaczego warto podróżować we dwoje?
Co można zrobić ze starej szuflady?
Jak wstawiać cytaty na blog?
Przeżywa to 1/4 kobiet, a my wciąż boimy się o tym mówić
7 kosmetycznych rzeczy, które warto zamówić na AliExpress


Buziaki, Paulina

18 komentarzy:

  1. Zakładka z łosiem prezentuje się wspaniale. :) Mam podobną w formie, ale z tygryskiem, sprawdza się rewelacyjnie. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka z łosiem jest przeurocza! <3 Nie dziwię się, że została Twoim ulubieńcem. :D
    Na Język Trolla sama bym się wybrała, musi być tam naprawdę pięknie. Mam nadzieje, że kiedyś będę miała okazje. :)
    Co do aplikacji, chyba będę musiała ją wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z tego Języka są magiczne <3
      A aplikacja naprawdę uspokaja :D cha cha

      Usuń
  3. Też chcę taką zakładeczkę - jest przecudowna :D
    Natomiast owa skała mnie przeraża. Trzęsłabym portkami, że spadnę ;P
    "Ukryte piękno" chętnie bym obejrzała, ale strasznie nie lubię płakać podczas oglądania filmów - wolę podczas czytania książek ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się boję, ale raz się żyje ;)
      A film polecam - na pewno by Ci się spodobał ;)

      Usuń
  4. Zakładka z łosiem podbiła moje serce... urocza jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem CI nic nowego - zakładka z łosiem na wypasie :)
    A teraz zmykam pobuszować w linkach :)

    Udanego marca!
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka cudowna <3
    Bardzo polubiłam również pauLINKI. Świetne, wartościowe wpisy :)
    Przemówiła do mnie zwłaszcza kaczkazpiekłarodem :)


    A film oglądam dziś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Film oglądałam, rzeczywiście jest super! A piosenka też za mną chodzi od jakiegoś już czasu... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa kocham nowy wygląd Twojego bloga! Prostota jest najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za polecenie mojego tekstu ;) Lubię takie linkowe zbiory, zawsze w nich można znaleźć coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze baaardzo dziękuję za polecenie! <3 A po drugie to ten łoś jest tak uroczy, że nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)