25.3.17

3 filmy na poprawę humoru


Niekoniecznie muszę sięgać po ulubione filmy, kiedy leje, wieje i nie chce się wychodzić z domu. 
Dzisiaj mam dla Was zestawienie 3 filmów, do których bardzo często wracam. Niezależnie od okoliczności. Nie są to nowości, ale może Was zainteresują. Podczas seansu przyda się też coś słodkiego i butelka dobrego wina ;)

Myśl jak facet 
(Think like a man)

Akcja tego filmu toczy się wokół pewnego poradnika (więc jak dla książkoholika to film idealny ;)) Cztery przyjaciółki zaczynają korzystać ze wskazówek dotyczących związków, które odnajduję w bestsellerowej książce "Think like a man. Act like a lady". Ale co się wydarzy, kiedy wkręcający staną się wkręcanymi? Lekka i przyjemna komedia, w której sporo humoru i zwrotów akcji. Szczególnie polecam kobietkom, które chcą trochę pomanipulować swoim mężczyzną :D  i oczywiście dowiedzieć się jak działa męska psychika.


*

Jak urodzić i nie zwariować?
(What to expect when you're expecting)

Bardzo lubię filmy, w których losy kilkunastu bohaterów przeplatają się ze sobą. Mam tę słabość po Love Actually. I także tutaj poruszono najważniejsze tematy związane z ciążą i rodzicielstwem na przykładzie pięciu par. Tym samym mamy do czynienia z zupełnie odmiennymi perspektywami. Nie wiem dlaczego film ten otrzymał niskie noty, bo mnie się naprawdę podoba. Pokazuje, że ciąża i macierzyństwo to nie słodko-pierdząca sprawa i radość, ale również dramaty, chwile zwątpienia, a rola rodzica wcale nie jest taka łatwa jak się wydaje. Film śmieszy, burzliwy, ale czasem smutny i mam takie momenty, gdzie nie mogę powstrzymać się od płaczu. Polecam rodzicom oraz tym, którzy są zainteresowani tematyką ciąży i macierzyństwa. Plus gwiazdorska obsada.


*

Zła kobieta
(Bad teacher)


I to jest komedia genialna! Cameron Diaz w roli wulgarnej, bezwzględnej  i niestroniącej od różnorodnych używek nauczycielki odnalazła się doskonale. Elisabeth Halsey to przykład kobiety, która totalnie nie cierpi swojej pracy, dzieci, nie ma pojęcia o nauczaniu, liczą się dla niej tylko pieniądze i znalezienie bogatego męża. Mnóstwo ciętych dialogów i ripost, a niektóre sceny powodują szok i niedowierzanie, a także salwy śmiechu. Genialna obsada i jeszcze lepszy film. Jedyne co mnie uraziło to przetłumaczenie tytułu z Bad teacher na Zła kobieta. Nie rozumiem dlaczego. Przecież film opowiada o nauczycielce i ten tytuł byłby idealny. Ale nie raz obserwujemy głupotę ludzką, a ta należy do kolejnych. Ale film koniecznie musicie obejrzeć! 


Widzieliście któryś z filmów? ;) 
Buziaki, Paulina

41 komentarzy:

  1. "Jak urodzić i nie zwariować" bardzo dobrze znam, świetny :D "Myśl jak facet" wciąż czeka na obejrzenie, chociaż już całkiem spory kawałek czasu, a o "Złej kobiecie" słyszałam, ale nie oglądałam :P Będzie co nadrabiać, o ile kiedykolwiek czas pozwoli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ci się spodoba :) padniesz, kiedy zobaczysz, co ta kobieta wyrabia :D

      Usuń
    2. Dobra, to zapisuję tytuł i będę namierzać, żeby obejrzeć :D

      Usuń
  2. "Zła kobieta" to jedna z moich ulubionych komedii. Naprawdę dobra na kiepski nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam jedynie film Zła kobieta, i mnie jednak aż tak nie zachwycił, aby do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię "jak urodzić i nie zwariować", a;e "Złej kobiety" jakoś nie mogłam aż tak dobrze przetrawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego nie oglądałam, więc może się na jakiś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Złą kobietę" oglądałam i w sumie spodobał mi się ten film. Koniecznie muszę jeszcze zobaczyć dwa pozostałe :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś bardzo lubiłam oglądać tego typu filmy na poprawę humoru, ale ostatnio kompletnie przestały mnie śmieszyć i bardziej mnie zniesmaczają :P Nie wiem, może już za dużo takich oglądałam? Z tych trzech widziałam "Jak urodzić i nie zwariować" i bardzo średnie to było, może dlatego że tematyka dziecięca mnie jakoś nie interesuje.
    Może chciałabyś wziąć udział w konkursie u mnie? Wydawnictwo wysłało mi sztukę książki ekstra i chętnie się nią podzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybory, których dokonujemy czy to książki czy filmu wiążą się nie tylko z naszym gustem, ale i wiekiem;) więc doskonale Cię rozumiem ;)

      Usuń
  8. Widziałam wszystkie i wszystkie bardzo mi się podobały, chociaż moim faworytem jest pozycja nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam filmy z Cameron Diaz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam kiedyś "Myśl jak facet" świetny film :D A "Zła kobieta" bardzo mi się nie podobała :( Strata czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Zła kobieta" to film, który uwielbiam i też często do niego wracam :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam i chyba nawet nie słyszałam, może akurat będzie na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale każdy wygląda na idealny poprawiacz humoru. Postaram się zapamiętać te tytuły. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego jeszcze nie oglądałam, zatem będzie okazja na sympatyczny seans filmowy. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) mam nadzieję, że któryś Ci się spodoba ;)

      Usuń
  15. Nie znam żadnego, ale może pokuszę się na ten z Cameron Diaz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako że ostatnio mam dość dziwny humor ni to szczęśliwy ni to zdołowany to chętnie sięgnę po któryś z wymienionych przez Ciebie filmów. Może samopoczucie mi podskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam film Myśl jak facet, ale tylko pierwszą część. "Zła kobieta" to jednak według mnie niewypał, mimo że uwielbiam Cameron Diaz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji oglądać żadnego z tych filmów, ale czasami lubię się "odmóżdżyć", więc dwie ostatnie pozycje zapamiętam i pewnie niedługo obejrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam tylko "Złą kobietę", więc z chęcią obejrzę dwa pozostałe filmy. Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale zaraz je sobie dodam na listę filmów do obejrzenia na filmwebie <3 Dziękuję! Więcej takich postów.

    Pozdrawiam.
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)