15.2.20

Connie Glynn, Księżniczka Incognito


Insignis Media
Liczba stron: 392
Okładka: miękka 

Lottie Pumpkin to zwyczajna dziewczyna, która marzy, żeby być księżniczką. Dostaje się do prestiżowej szkoły Rosewood Hall w ramach programu stypendialnego.

Ellie Wolf to księżniczka, która marzy o zwyczajnym życiu. Szkołę Rosewood Hall wybiera przede wszystkim dlatego, by uniknąć obowiązków, jakie musi wypełniać w królestwie Maradawii.

Kiedy los rzuca obie czternastolatki do tego samego internatu, zamiana tożsamości wydaje się najprostszym rozwiązaniem. W końcu wszyscy i tak przez pomyłkę biorą Lottie za księżniczkę.

Tymczasem ktoś odkrywa ich sekret, a w Rosewood nic nigdy nie jest takie, jak się wydaje…

.
.
.


Connie Glynn tworzy szereg postaci, od tajemniczej Anastacii po inteligentną i pełną wigoru Binah. Lady Priscilla naprawdę przeraża czytelników swoim zimnym nastawieniem, a także ostrą laską, którą nosi, aby utrzymać porządek wśród uczniów. Czasami jednak czułam  się tak, jakby było zbyt wiele (niepotrzebnych?) postaci, które odciągały  mnie momentami od fabuły.

Naprawdę podobało mi się wiele, wiele zwrotów akcji w tej historii i to, jak prawie każdy rozdział trzymał mnie na krawędzi. Rozdziały kończyły  się nagłymi zwrotami, które ciągle zmuszały mnie do rozpoczynania następnego. Bardzo podobały mi się również referencje Disneya i magiczna atmosfera, która skłoniła mnie do pójścia do Rosewood Hall. Uważam, że ta książka jest niesamowita, biorąc pod uwagę, że jest to pierwsza powieść autorki.

Podsumowując, poleciłbym tę książkę każdemu, kto lubi magiczne bajki i zagadkowe tajemnice. mam nadzieję, że druga książka z serii Kroniki Rosewood będzie równie zabawna i wciągająca.

Polecam!

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)