7.2.20

Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsza gra. Mniam. Zwierzątka


Wydawnictwo Egmont

Kiedy tylko zobaczyłam, że nakładem wydawnictwa Egmont ukażą się dwie gry od razu zapragnęłam je mieć na półce. Uwielbiam serię Akademię Mądrego Dziecka. Pierwsze słowa, więc wiedziałam, że i te gry mnie zachwycą. 

Mniam!
Gra ta skierowana jest dla osób w wieku 2+. Mogą w nią grać 2-4 osoby. Składa się z drewnianej kostki, 5 koszyków, 15 żetonów owoców i warzyw oraz 1 żetonu soku.  

Zasady gry są banalnie proste. Gracze rzucają kostką i starają się zdobyć jak najwięcej soczystych owoców i warzyw. Gracz, który schrupie ostatni przysmak ze stołu, dostaje w nagrodę owocowy sok. Czyli gra skończy się wtedy, gdy skończą się wszystkie żetony. Do gry została dołączona książeczka, dzięki której dziecko pozna lepiej literkę H. 

Jestem po prostu zachwycona! Dzięki tej grze maluch pozna nazwy owoców i warzyw oraz kolory. Spokojnie można już ćwiczyć liczenie oraz porządkować w zbiory. Gra promuje również zdrowe nawyki żywieniowe. Oczywiście dzięki tej grze rozwijają się także kompetencje społeczne. To niezwykle miły i niewymuszony sposób na naukę. I bardziej kładzie się tutaj nacisk na zabawę, dlatego zaangażują się w nią już najmłodsi. 


Zwierzątka
Gra składa się z 5 plansz zwierzątek (biedronka, kaczka, żółw, motyl, rybka), 20 kafelków z figurami oraz 1 płóciennego, czerwonego woreczka. 

Zasady gry są następujące: gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Do zestawu została także dołączona książeczka ,,G jak grom", dzięki której dziecko lepiej poznaje literkę G. 

Dzięki tej grze maluszek pozna różnorodne  kształty, nazwy kolorów oraz nazwy zwierzątek. Będzie ćwiczyć przy tym motorykę małą, czyli chwytanie, a także różne zmysły. Gra skierowana jest dla 2-4 dzieci od w wieku 2+. 

Za egzemplarze dziękuję wydawnictwu Egmont! 




Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)