1.9.16

[Book Tour] Jarosław Wilk, Pan Wilk i tajemnice tajemnic

Liczba stron: 301
Okładka: miękka


Na samym wstępie chcę podziękować Oli z Stan Zaczytany za możliwość przeczytania książki i za możliwość wzięcia udziału w Book Tour.

*

Z prozą Jarosława Wilka spotykam się po raz pierwszy. Niestety nie czytałam pierwszej części, a słyszałam, że kobiety są zakochane. Dzięki Oli mam chociaż możliwość, aby sięgnąć po tę część.

Wilk jak przystało na kochającego ojca na pierwszym miejscu stawia córeczkę, która jest dla niego świętością. Ale uwielbia także dobre jedzenie, wino i oczywiście kobiety. Lubi się z nimi spotykać, chociaż mieszają w życiu. W książce zauważyłam, że Wilka nie interesują przelotne przygody, choć sam do końca nie wie, czego chce. Uczuć? Miłości? Bliskości? Najpiękniejsze jest to, że uczucia do jedynej kobietki w jego życiu pozostają niezmienne. To ona nim zawładnęła.

Jak już mówiłam pierwszej części nie czytałam, ale ta zrobiła na mnie spore wrażenie. Przed przeczytaniem nie wiedziałam kim jest autor. Już to nadrobiłam, bo zastanawiałam się, kim jest ta osoba, która tak fantastycznie pisze. Książka obfituje w wiele ciekawych cytatów. Sami widzicie na zdjęciu, ile jest zakładek indeksujących. Nie są moje, ale poprzedniczek. Poza tym dziewczyny dopisywały komentarze, więc z dopisków też się nieźle uśmiałam. Autor poczęstował mnie sporą dawką humoru. Niektóre stwierdzenia są tak prawdziwe, ze rozkładają człowieka na łopatki. Natomiast momenty, w których porusza relacje z rodziną są niezwykle wzruszające chwytają człowieka za gardło i wyciskają łzy z oczu . Rodzina ma dla niego ogromne znaczenie. A przecież nie zawsze pamiętamy o tych najważniejszych dla nas osobach.

Wilk to myśliciel. Analizuje, zagłębia się w różne sytuacje, zastanawia się nad prawdami i wartościami. Zaskakuje czytelnika, każe mu się zatrzymać na chwilę i pomyśleć.

Podsumowując książka spodobała mi się. Jest nie tylko zabawna ale i poruszająca. Na pewno sięgnę nie tylko po poprzednią część, ale i po następną, która premierę będzie mieć w przyszłym roku. A Wam polecam, jeśli nie znacie twórczości autora.

Polecam!

Buziaki, Paulina

16 komentarzy:

  1. skoro tak oceniasz książkę to rzeczywiście musi być warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tej książce. Jednak nie czytałam jeszcze pierwszej części, więc najpierw zabiorę się właśnie za nią, a dopiero potem za następne. Tym bardziej, że wszyscy tak się nią zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam obie (Pan Wilk i kobiety, Pan Wilk i tajemnice tajemnic) i z niecierpliwością czekam na kolejną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze nadrobię wkrótce część 1 i na 3 też czekam ;)

      Usuń
  4. Aż żałuję, że ominęłam ten Book Tour szerokim łukiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Kochana :D książka jest naprawdę ciekawa ;)

      Usuń
  5. Jeśli polecasz to na pewno skuszę się i sięgnę po tę książkę. Tym bardziej, że wydaje się być bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i taka jest :) ja zamierzam nadrobić część 1 ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Wilka. Pierwszą część poznałam właśnie z okazji BT i też dzięki uprzejmości Stanu Zaczytanego, a potem już poleciało :) Czekam na trójeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę, ale jestem ciekawa, o co tyle szumu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czytałam obie i obiema byłam zachwycona :)
    Teraz czekam na trzecią część :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka podoba mi się z samego tytulu i okładki. Do tego niestałość w uczuciach to temat stanowczo dla mnie. W ogóle temat uczuć mężczyzn jest dla mnie bardzo nieznany i fascynujący.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)