16.8.23

Produkty od Ogarniam się








Wrzesień zbliża się wielkimi krokami, więc czas wybrać kalendarz na nowy rok… szkolny :) 

.

Od zeszłego roku korzystam z organizera od @ogarniamsie :) 


I jako nauczycielka jestem zachwycona :) w tym roku dobrałam sobie wkład i gotowe! 


Z czego składa się Organizer Nauczyciela 2023/2024?


Kilka starannie dobranych elementów, które wspierają w ogarnianiu na co dzień!

•Pastelowa okładka z ekoskóry
Cudowna w dotyku okładka z ekoskóry, w jednym z wielu wyjątkowych, pastelowych kolorów, która posłuży Ci na lata.



















•Piękna, wyjątkowa strona tytułowa
Strona tytułowa doda Twojemu organizerowi dodatkowego koloru i sprawi, że całość będzie prezentowała się jeszcze lepiej!


•Datowany wkład w układzie tydzień na dwóch stronach w poziomie lub w pionie, z datami od sierpnia 2023 do lipca 2024. Ja wybrałam tygodniowy na dwóch stronach, ponieważ potrzebuję troszkę więcej miejsca :) 


•Wyjątkowe szablony, które pomogą ogarnąć pracę w szkole - zapowiadane sprawdziany czy też Twój plan lekcji, zastępstwa i inne spotkania.


W organizerze znajdują się  specjalne szablony pomocne w życiu nauczyciela.

  • kalendarz roku szkolnego
  • kalendarz wydarzeń
  • plan lekcji nauczyciela
  • plan dyżurów
  • zastępstwa i zmiany
  • kartkówki i sprawdziany
  • planer zadań domowych
  • terminarz i notatki ze spotkań
  • ważne kontakty. 


Zdecydowałam się także na notes 192 kartki w formacie a5 w miękkiej oprawie (bo ileż można dźwigać :D), w kropki, o gramaturze  80, dzięki czemu tusz nie przebija na drugą stronę. Jak dla mnie ogromnym plusem jest to, iż rozkłada się na płasko ;) jeśli lubisz samemu ogarniać to ten notes idealnie się sprawdzi ;) 


Produkty te dostaniecie u  @ogarniamsie :) zresztą zajrzyjcie na ich stronę, a przekonacie się, że każdy znajdzie coś dla siebie ;) 

.

.

.

.

A Wy korzystacie z kalendarzy papierowych?! :) jak Wam się podobają te od @ogarniamsie ? :) 

.

.

.

#ogarniamsię #kalendarz #notes #planer #planner #notatnik #organizer #książkara #nauczyciel #teacher #edukacjadomowa #ed 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)