3.8.23

Hannah Peck, Róża na tropie






Róża i jej mysi wspólnik Rupert jadą pociągiem w odwiedziny do mamy dziewczynki, która pracuje w Arktyce. Ale gdy tylko pociąg odjeżdża, zaczynają dziać się tajemnicze rzeczy. Ktoś kradnie paczkę orzeszków imbirowych, kolekcja trofeów gimnastycznych przepada bez śladu, a pewne starożytne zwoje znikają… 


Współpasażerka Róży i Ruperta, elegancka Madame Maude, wydaje się najbardziej prawdopodobną podejrzaną, dopóki zaskakujący – i smakowity – zwrot akcji nie postawi całego śledztwa na głowie!


Młodzi czytelnicy pokochają gadające zwierzęta, których nie spodziewałam się, że będą częścią tej historii,l oraz spójne tempo opowieści.


Podobały mi się ilustracje, które  pomagają ożywić postacie i chaos. Bardzo podobał mi się wybór projektu polegający na tym, że strony były czarne, a tekst biały, gdy wydarzenia toczą się w ciemności. Dodanie jaskrawego pomarańczu do czarno-białych ilustracji może początkowo wydawać się przypadkowym wyborem, ale pod koniec docenisz, jak jest odpowiedni.


Wspaniała historia opowiedziana z dowcipem i żartobliwością, uatrakcyjniona wspaniałymi ilustracjami, które wymagają drugiego (i trzeciego) spojrzenia (oraz sporo przewracania książki do góry nogami i na lewą stronę, aby w pełni je docenić).


Jestem zainteresowany kontynuacją tej serii :)

.

.

.

.

Macie w planach ? :)

.

.

.

.

#różanatropie #czytamdziecku #mamaczyta #bookworm #kidsbookstagram #littlebookworm #dzieciństwo #kochanieprzezczytanie #całapolskaczytadzieciom #jestemmamą #mojewszystko #bookoftheday 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)