26.5.19

Dzień matki - cytaty



Z okazji Dnia Matki wybrałam złote myśli dla mam i o mamach. 

Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze, a przebacza, odepchnięta wraca – to miłość macierzyńska.
Józef Ignacy Kraszewski

*

Macierzyństwo nie jest dla słabych duchem. Żaby w salonie, pokrwawione kolana i inwektywy od nastolatki nie są dla mięczaków.
Danielle  Steel

*

Ludzie to zawsze dzieci swoich matek. Bez matki nie ma poety, nie ma bohatera.
Maksym Gorki

*

Macierzyństwo to taki zawód, w którym nie można pracować na zmiany.
Jodi Picoult

*

Macierzyństwo zawiera w sobie od samego początku szczególne otwarcie na nową osobę: ono właśnie jest udziałem kobiety. W otwarciu tym, w poczęciu i urodzeniu dziecka kobieta „odnajduje siebie przez bezinteresowny dar z siebie samej.
Jan Paweł II

*

Matka, jak Pan Bóg, może kochać wszystkie swe dzieci, każde z osobna i każde najwięcej.
Zofia Kossak-Szczucka

*

Dobra matka jest więcej warta niż stu nauczycieli.

George Herbert


Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)