16.11.16

My Gift Dna - personalizowana deska do krojenia


Nie wiem jak u Was, ale u mnie świąteczny nastrój już powoli się wkrada. Sklepowe półki uginają się pod ozdobami (przynajmniej w Bergen, na rynek już wjechała kilkumetrowa choinka!), a w radiu słychać kolędy. Dla mnie jest to czas, aby zacząć zastanawiać się nad prezentami. Jednak w  ciągu roku jest tak wiele okazji, że na to najważniejsze święto w  roku bardzo ciężko wybrać coś oryginalnego i nowatorskiego. Dlatego z pomocą spieszy nam internetowy sklep My Gift Dna, w którym znajdziemy ogromną ofertę nie tylko dla kobiet, ale i dla mężczyzn. Sklep posiada ogromny asortyment, więc każdy znajdzie w nim coś dla siebie: od eleganckich portfeli, kalendarzy, notesów, po deski do krojenia, butelki, kieliszki, kubki. Na stronie internetowej bardzo łatwo można się odnaleźć, ponieważ prezenty posortowane są kategoriami, więc wybranie upominku zajmie nam chwilkę.

My Gift Dna specjalizuje się w spersonalizowanych prezentach – to znaczy, np. na kubku, butelce czy pendrivie zostaje zamieszczony indywidualny nadruk lub grawer.

W grudniu wolę unikać niepotrzebnego stresu, zamawiania prezentów na ostatnią chwilę i wybierania w pośpiechu „czegokolwiek”.  Myśląc o Mikołajkach postanowiłam zamówić deskę do krojenia. Prezent bardzo praktyczny, który młodemu małżeństwu się przyda (chociaż do zdjęć na pewno będę ja wykorzystywać). 




  
Realizacja zamówienia przeszła moje najśmielsze oczekiwania. W poniedziałek złożyłam zamówienie, a we wtorek kurier już stał pod moimi drzwiami. Paczka była bardzo solidnie zapakowana, z ogromną ilością folii bąbelkowej, więc nie ma szans, aby szklany prezent się stłukł.



Deska po rozpakowaniu okazała się bardzo urocza. Przepiękny napis, skradł moje serce. Co ciekawe to napis podczas krojenia nie niszczy się (oczywiście na pewno kiedyś będzie coś widoczne od częstego użytkowania, ale uważam to za normalne). Wykonana z wysokiej jakości materiału prezentuje się bardzo elegancko. Kolejnym plusem jest łatwe mycie, deska nie wchłania wody, więc automatycznie szybko wysycha. jej wymiar jest dla mnie idealny – nie za duży i nie za mały, więc miejsca też nie zajmuje wiele. Uważam, ze cena nie jest wygórowana. Materiał kosztuje, zarówno grawer. Jeśli umawiacie się z kimś na prezent do określonej kwoty w sklepie My Gift Dna na pewno znajdziecie coś interesującego.



Z oferty sklepu skusiłam się również na 2 kalendarze na nadchodzący rok. Dla mnie ze śmiesznym napisem, który wywołuje uśmiech na mojej twarzy, a dla Męża no po prostu, żeby wiedział, że to jego :D Cena kalendarza to 79,99, gdzie po przeliczeniu wychodzi 6,66 zł na miesiąc, a wykonanie kalendarza uważam za bardzo solidne (aktualnie na stronie trwa promocja, kalendarz kosztuje 59,99).  Wykończony jest miękkim materiałem i obszyty na brzegach. Środek kalendarza ma układ w podziale 1 dzień na jednej stronie (weekend znajduje się na 1 stronie). W środku znajduje się także część teleadresowa, mapy oraz wstążka do oznaczania. Sklep oferuje dwa kolory: granatowy i fioletowy.



Podsumowując: błyskawiczna szybkość realizacji zamówienia, rewelacyjny pozom obsługi klienta (natychmiastowa odpowiedź na e-mail), doskonała jakość zapakowanej przesyłki i fantastyczny prezent. Jeśli prezent Wam się nie spodoba możecie go zwrócić za darmo. Z całą przyjemnością i czystym sumieniem polecam! Ja wiem na pewno już teraz, że na jednym zamówieniu na pewno nie poprzestanę. Na oku mam już grawerowany wałek do dekoracji ciasteczek i portfel dla Męża.

Polecam zajrzeć na stronę sklepu, bo na pewno znajdziecie oryginalne i pomysłowe prezenty na różne okazje: urodziny, imieniny, rocznice, Walentynki, Mikołajki. Serdecznie polecam!


Buziaki, Paulina

9 komentarzy:

  1. Boję się zaglądać do takich sklepów, bo zakupy kuszą mnie ogromnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie te same obawy :)

      Usuń
    2. Mnie się zawsze chce płakać, że nie mogę mieć ich wszystkich :D cha cha

      Usuń
  2. Ja chcę ten kalendarz!!! Jej, ale kusisz :D
    A deska super!

    I oby tak do końca życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sklep :D Jak ktoś nie ma pomysłu na prezent, to znajdzie go tam od ręki :)
    Ta deska jest genialna!
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak :) ja już mam na oku mnóstwo fajnych gadżetów :) serdecznie polecam :)

      Usuń
  4. Przypomniałaś mi, że wciąż brakuje mi kilku prezentów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bliżej święta :D ale tak serio to masz jeszcze czas ;) udanych zakupów :)

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)