11.11.17

Październik w obiektywie


Od jakiegoś czasu jest mnie mniej na blogu. Sprawy osobiste bardzo mnie pochłonęły, potrzebowałam odpoczynku, poukładania sobie wszystkiego w głowie i pogodzenia się choćby w niewielkim stopniu z pewnymi rzeczami. Częściej pojawiam się na Instagramie. Próbuję łapać chwile, więcej czytać i spędzać czas na świeżym powietrzu, a właśnie Instagram temu sprzyja, bo łatwiej mi coś Wam pokazać, a słowa nie chcą w ogóle płynąć... 

Październik zleciał nie wiadomo kiedy. Zrobiło się dżdżysto, mglisto, dookoła pospadały liście, a o szyby deszcz dzwonił, deszcz dzwonił jesienny...

Dlatego zapraszam Was do przejrzenia kilku zdjęć z ostatniego miesiąca.
















Jeśli chcecie śledzić mnie na bieżąco zapraszam na mojego Instagrama TUTAJ
Szukajcie @kaleta_paulina :) 

A Wam jak minął październik? 

Buziaki, Paulina

26 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcie. Dużo ciekawych tytułów.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne październikowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się zdjęcia w jesiennym klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne zdjęcia, przyjemnie się je oglądało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Jak nowa książka Reginy "Kochaj"? Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Ciekawi mnie najnowsza książka Reginy Brett:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świat w Twoim obiektywie podoba mi się i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia! <3 Są takie klimatyczne i mają w sobie wiele uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia <3 Typowo jesienne, jakby wyrwane z jakiegoś katalogu :) Zazdroszczę talentu :) Ja to nawet nie umiem skomponować przedmiotów by pasowały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia:) też uwielbiam takie skarpety:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie w tym październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że masz talent do robienia zdjęcia :) Pięknie one wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością oglądało się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulina, Twoje zdjęcia mnie zachwycają! ♥ Są tak klimatyczne i książkowo-kawowe, czyli wszystko, co uwielbiam. :)

    Czasami dobrze pobyć w ciszy. Odpocząć, a niekiedy pozwolić, aby obrazy mówiły więcej niż tysiąc słów.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja odnoszę wrażenie, że październik to już zamierzchła przeszłość! Czas ostatnio leci tak szybko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, jakie śliczne zdjęcia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są urocze, klimatyczne. Widzę masz dużo książek R. Brett. Ostatnio autorka była w moim mieście na spotkaniu autorskim, ale nie mogłam się pojawić. Żałuję, bo jestem ciekawa, o czym mówiła.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładne zdjęcia :) najbardziej podoba mi się Psiego najlepszego, bo wciąż czekam na tę książkę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)