25.7.24

Amy Odell, Anna Wintour









Zawsze intrygował mnie świat czasopism i artykułów redakcyjnych - przepych, który jest naznaczony długimi godzinami, silnymi osobowościami i wyczerpującymi krokami, aby się wykazać. Dlatego tak chętnie sięgnęłam po biografię Anny Wintour. 


Autorka ukazuje historię Anny w porządku chronologicznym, ale wokół Anny zbudowany jest większy świat, który jest całkowicie wciągający. Odell nigdy nie powtarza tylko faktów lub wypowiedzi bliskich Wintour, a to sprawia wrażenie, że książka ma większe konsekwencje niż tylko próba złamania twardej skorupy.


Odell traktuje temat dość poważnie i podaje jedynie kilka fragmentów ciekawostek godnych Daily Mail. Ale jeśli jesteś poważnym fanem mody, jest to fundamentalny tekst pozwalający zrozumieć obecny krajobraz branży. Dla mnie bomba!

.

.

.

.

Co tam czytacie ? :)

.

.

.

#vogue 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)