1.2.24

Agnieszka Wajda, Co jest w środku ? Dom








Ostatnio dostaliśmy genialną książkę od wydawnictwa Nasza Księgarnia „Co jest w środku? Dom”. Po prostu oszałamiająca kartonówka, którą moje dzieci uwielbiają. 


Czy zastanawialiście się kiedyś, co kryją w sobie różne pomieszczenia?


Teraz możecie zajrzeć w każdy zakamarek ogromnego domu Ani i Kazika. Spędźcie trochę czasu w ich pokoju, a potem koniecznie wpadnijcie do siłowni i jadalni. Pomyszkujcie w gabinecie, łazience i pralni z kącikiem do szycia. Warto też dłużej zabawić w spiżarni czy garażu. A może najciekawsze rzeczy czekają na strychu?






Bardzo podoba mi się to kartonowe, duże wydanie i tak jak mówiłam często przeglądamy je z dzieciakami.


 Ciekawe wydanie z kolorowymi rysunkami. naprawdę tę publikację można oglądać godzinami i na nowo wyszukiwać zupełnie nowe detale. 


.

.

.

.

.

Co tam aktualnie czytacie ? :)

.

.

.

.

.

.

#sbm #wydawnictwosbm #lektura #sp #szkoła #szkolapodstawowa #ed 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)