10.11.23

Fakty i plotki o syrenkach








Ostatnio dostaliśmy genialną książkę od wydawnictwa Nasza Księgarnia o stronkach. Po prostu oszałamiająca kartonówka, którą moje dzieci uwielbiają, a ja się zaśmiewałam podczas lektury :D 


Faktycznie Takiej książki o syrenkach jeszcze nie było! 


Sprawdź, jak rozpoznać syrenkę, z kim syrenki się przyjaźnią (a z kim nie za bardzo) i z czego się składa ich piramida żywieniowa. Oczywiście musisz też odkryć syrenie instrumenty i dyscypliny sportowe oraz przekonać się, czy wynalezienie butów dla syrenek było udanym odkryciem oraz jaki jest sekret pięknych syrenich włosów. 




Bardzo podoba mi się to kartonowe, duże wydanie i  często przeglądamy je z chłopcami. Bardzo ciekawe wydanie z kolorowymi rysunkami. Naprawdę tę publikację można oglądać godzinami i na nowo wyszukiwać niektóre  informacje :)


Pozycja obowiązkowa dla fanów i fanek tych fascynujących wodnych stworzeń. Przy okazji sami zaczęliśmy tworzyć nowe słowa typu arbuzorena a syrenka w kolorze arbuza 😅😅😅

.

.

.

Jak Wam się podoba ? :)

.

.

.

.


#kidsbookstagram #littlebookworm #dzieciństwo #kochanieprzezczytanie #całapolskaczytadzieciom #jestemmamą #mojewszystko #bookoftheday 

#booksbooksbooks #czytaniejestfajne #syrenka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)