14.7.23

Monika Utnik, Agnieszka Sozańska, Czas, czyli wszystko płynie







Monika Utnik, Agnieszka Sozańska, Czas, czyli wszystko płynie 

Nasza Księgarnia 


Kolejna wspaniała książka duetu Utnik Sozańska. 


Jeśli myślicie, że o czasie wiecie cokolwiek to koniecznie musicie sięgnąć po najnowszą książkę Moniki Utnik i Agnieszki Sozańskiej. 


Co to jest czas? Dlaczego raz płynie szybciej, a raz wolniej? Kim są złodzieje czasu? Czy dzień i rok na innych planetach trwa tyle samo, ile na Ziemi? 


Poza odpowiedziami na te pytania będzie można przeczytać w książce o strefach czasowych, slow life, najdłużej żyjących ludziach, pierwszych zegarach, punktualnych i spóźnialskich, pracy zegarmistrza, podróżach w czasie, tykających wieżach, a nawet o futurologii oraz wielu innych tematach związanych z czasem. 





Przepiękne, duże wydanie, które na pewno zainteresuje dzieciaki. Ogromnie podobają mi się ilustracje oraz właśnie duży format. Ja jako dorosła jestem zachwycona i polecam innej książki autorki jak chociażby „W deszczu” oraz „Zapachy” ;)

.

.

.

.

.

.

Jak Wam się podoba ? :)

.

.

.

.

.

.

#wdeszczu #czaszdzieckiem #czytamy #czytaniejestfajne  #readingmylovepoleca #bookoftheday #kidsbookswelove #dziecisawazne #kochamtoczytam #bookstagrampl #childrensbook #czytamdziecku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)