14.6.23

Justyna Bednarek, Sekretna historia skarpetek tom 2









To już kolejny  tom przygód moich ukochanych skarpetek 😄 za każdym razem jestem zachwycona pomysłowością autorki ;)


Publikacja "Sekretna historia ludz... skarpetek" jest książką, która zabiera najmłodszych na inspirującą i emocjonującą wyprawę. 




Skarpetki mieszają w historii świata. i to jak!

Czy wiecie, dlaczego Mona Lisa z obrazu Leonarda da Vinci tak dziwnie się uśmiecha? Słyszeliście może, co wyprawiały skarpetki na Morzu Południowochińskim albo na Dzikim Zachodzie? Jak doszło do powstania w Londynie Opowieści wigilijnej? I co się stało z Łajką, czyli psem, który został wystrzelony w kosmos? A może historia filmu zaczęła się zupełnie inaczej niż piszą o tym w książkach?


To książka, która koniecznie musi się znaleźć w Waszej biblioteczce. Już dawno się tak nie ubawiłam przy lekturze, a tę wprost pochłonęłam w jeden wieczór.  Błyskotliwa i zabawna. Plus za ogrom kolorowych i śmiesznych rysunków. Na pewno będę do niej powracać, bo skarpetki nigdy nie zawodzą ;) poza tym mój Mateusz uwielbia tę serię 😀

.

.

.

.

Znacie ? :)

.

.

.

.

.

#skarpetki 


#kidsbookstagram #littlebookworm #dzieciństwo #kochanieprzezczytanie #całapolskaczytadzieciom #jestemmamą #mojewszystko #bookoftheday 

#booksbooksbooks #czytaniejestfajne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)