6.3.23

Broiny May Smith, Syreni Księżyc













Broiny May Smith, Syreni Księżyc 

Wyd. Tako 


W tej magicznej książeczce z obrazkami, idealnej dla wszystkich młodych miłośników syren, dwie najlepsze przyjaciółki — jedna mieszkająca na lądzie, druga w wodzie — przeżywają ekscytującą przygodę w noc Syteniego Księżyca : jedyny raz w roku syreny mogą opuścić morze.

Wprost uwielbiam tę książkę. Szukam takich egzemplarzy, które przemawiają do mojego wewnętrznego dziecka, i to jest właśnie to. I to jest pokrewna dusza i uwielbiam wszystko w tej książce, ilustracje, narrację i magię.


Towarzyszymy Molly i syrence Merrin w różnych sytuacjach: pluskają się w falach, spacerują po rynku, zagnieżdżone w przytulnym pokoiku, huśtawka na huśtawce. Ilustracje są naprawdę urocze. Ponieważ znaczna część tej historii rozgrywa się w nocy, oświetlenie nadaje zdjęciom senny efekt.


Nowatorska fabuła, postacie można ze sobą powiązać, a rozwiązanie jest szczęśliwe, ale proste (w przeciwieństwie do jakiegoś tortu na niebie i żyli długo i szczęśliwie). Przeczytałam najpierw sama, potem z moimi przedszkolakami, którzy poprosili o ponowne czytanie.


Nie oczekuję, że będzie to pięciogwiazdkowa książka dla każdego, ale dla mnie była to bratnia dusza i jedna z moich ulubionych książek, które przeczytałam w tym roku! Moim dzieciom także się podobała :) rewelacja ! 

.

.

.

A Wam jak się podoba ? :)

.

.

.

.

.

#syreniksiężyc #friends #przyjaciele #czytamdziecku #mamaczyta #bookworm #kidsbookstagram #littlebookworm #dzieciństwo #kochanieprzezczytanie #całapolskaczytadzieciom #jestemmamą #mojewszystko #bookoftheday 

#booksbooksbooks #czytaniejestfajne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)