14.12.22

Matthew Perry , Przyjaciele, kochankowie i ta wielka straszna rzecz






W niezwykłej historii, którą tylko on mógł opowiedzieć, Matthew Perry zabiera czytelników na scenę najpopularniejszego sitcomu wszechczasów, jednocześnie opowiadając o swoich prywatnych zmaganiach z nałogiem. 


Szczera i opowiedziana z typowym humorem autora, żywo opisuje trwającą całe życie walkę z chorobą i to, co ją napędzało, mimo że pozornie miał wszystko.


Przyjaciele, kochankowie i ta wielka straszna rzecz  to niezapomniane wspomnienie, które zawiera najbardziej intymne szczegóły utraconej miłości Perry'ego, jego najciemniejsze dni i największych przyjaciół. Niezachwianie szczera, poruszająca i przezabawna: oto książka, na którą czekali fani.

 

Przyjaciele to mój ulubiony program telewizyjny, guilty pleasure i zawsze mnie rozśmiesza. Chandler jest jedną z moich ulubionych postaci, więc byłam podekscytowana przeczytaniem tej książki… ale zdecydowanie nie jest to książka tylko o Przyjaciołach, ani też nie nazwałabym jej szczęśliwą, pozytywną lekturą.


To mroczna książka i pod wieloma względami bardzo dziękuję Matthew Perry'emu za jej napisanie. Autor dzieli się historią z nałogiem i  wszystkim – co dobre, złe i brzydkie. Wpadł w kłopoty, kiedy program był nadal emitowany i jak jego waga zmieniała się z sezonu na sezon, ale nigdy tak naprawdę nie zastanawiałam się nad tym. po przeczytaniu jestem zdumiona, że był w stanie zachowywać się tak dobrze i że nikt tak naprawdę nie wiedział, jak bardzo było źle.


Cieszę się, że autor poczuł, że może podzielić się z nami swoją historią. Być może był to jego sposób na dotarcie do innych, którzy mogą potrzebować dodatkowej zachęty, aby uzyskać pomoc.

.

.

.

Oglądaliście serial ? Kto jest Waszą ulubioną postacią ? :)

.

.

.

.

.

#friends #przyjaciele #matthewperry 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)