24.10.19

Natasza Socha, Zula i jednoskrzydły smok





Nasza Księgarnia
Liczba stron: 192
Okładka: miękka

"Cześć, jestem Zula!

Czasami odnoszę wrażenie, że moje życie staje się coraz bardziej zwariowane. Bo czy wy wierzycie w smoki? Przyznam się, że ja troszkę tak… Zabiorę was na drugą stronę magicznego zwierciadła, do krainy zamieszkałej przez jednoskrzydłego smoka Thorstena. Obiecałam złemu goblinowi Eszmegelowi, że przyniosę mu łuskę smoka, i muszę dotrzymać słowa. Ta wyprawa wcale nie będzie łatwa. Pojawi się w niej waniliowa mgła, wyjątkowo trudne zagadki Sfinksa oraz leśny labirynt. Na dodatek będzie mi towarzyszyć ktoś, kto zupełnie nie pasuje do magicznego świata.
A na koniec… Zresztą, przekonajcie się sami!"

"Czarodziejka Zula" to seria o zabawnej i rezolutnej dziewięciolatce, która zupełnie przypadkowo odkrywa w sobie pokłady magii. Początkowo nie do końca wie, jak tę moc mądrze wykorzystać, jednak z czasem się tego uczy. To również historia o przyjaźni, tolerancji oraz o tym, że w życiu ważne jest pomaganie innym.
Ta seria spodoba się nie tylko małym dziewczynkom!

*

„Zula i jednoskrzydły smok” to już szósty tom przygód zabawnej i rezolutnej dziewięciolatki. Ale żeby nikogo nie zmylić seria ta spodoba się zarówno dziewczynkom, jak i chłopcom. 

Miałam przyjemność już czytać jeden z tomów o Zuli i autentycznie dziewczynka mnie oczarowała. Świat wykreowany przez Nataszę Sochę bardzo mi się spodobał i z nieukrywaną radością się w nim rozgościłam.

W tej części Natasza socha  skupiła się na wzajemnej pomocy i współpracy, jakie są potrzebne, aby osiągnąć wyznaczony cel; Na ponoszeniu konsekwencji za swoje zachowanie czy na relacji między rówieśnikami. 

Książkę jak zwykle czyta się w zabójczym tempie. To zasługa nie tylko zaskakującej akcji, interesującej fabuły, ciekawych rozwiązań, ale także prostego języka i fantastycznych postaci, z którymi czytelnik na pewno będzie się utożsamiał.  

„Zula i jednoskrzydły smok” to wyjątkowa lektura, która będzie doskonałym sposobem na zabicie nudy, ponieważ autorka zapewniła wspaniałą rozrywkę podczas czytania. Powieść dzieli się na rozdziały, które wzbogacone są pięknymi i zabawnymi  ilustracjami. Ogromnym plusem jest też duża czcionka, dzięki której jeszcze szybciej poznamy Zulę i jej przygody. Fascynująca lektura, którą serdecznie polecam.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu!




Buziaki, Paulina

1 komentarz:

  1. Nie znam autorki jeszcze w tej odsłonie. Dotychczas tylko z literatury dla dorosłych. 😊

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)