8.8.18

Dorota Majkowska-Szajer, Bolek i Lolek na szlaku polskich kultur


Wydawnictwo Znak
Okładka: twarda
Liczba stron: 64

W najnowszej książce Doroty Majkowskiej-Szajer Bolek i Lolek szukają skarbów porozrzucanych po całej Polsce. Jest ich dość pokaźna ilość dlatego chłopcom przyda się pomoc. Pomoc czytelnika oczywiście! Chłopcy podczas wyprawy poznają polską tradycję, kulturę i obyczaje, wyjątkowe oraz oryginalne miejsca.

„Bolek i Lolek na szlaku polskich kultur” to fantastyczna książka. Dowiedziałam się z niej wiele rzeczy, o których wcześniej nawet nie miałam pojęcia. Poznałam miejsca, które na pewno warto zobaczyć i pokazać przede wszystkim dzieciom, aby od małego uświadamiać jaki nasz kraj jest piękny i bogaty.  

Kiedy otworzyłam egzemplarz książki moim oczom ukazała się mapa Polski z zaznaczonymi najciekawszymi tradycjami poszczególnych regionów. Na jej podstawie można przygotować własną mapę, bo książka spokojnie posłuży jako przewodnik i dzięki niej nie ominiemy ważnych miejsc. To doskonały przewodnik na niedzielny wypad.

Książka ta to nie tylko pięknie prezentujący się egzemplarz na półce, ale przede wszystkim jej walor edukacyjny jest ogromny. Ilustracje są zachwycające, wydanie bardzo solidne, a w treści znajdziemy mnóstwo ciekawostek czy też faktów, o których nie miałam dotychczas pojęcia. Dlatego dorosły czytelnik również będzie zainteresowany tą lekturą i fascynującą podróżą po różnych zakątkach Polski.

„Bolek i Lolek na szlaku polskich kultur” to książka, która zainteresuje całą rodzinę. Świetnie się bawiłam podczas lektury, a do tego czas umilały mi przepiękne i kolorowe ilustracje. Perełka w biblioteczce mola! Serdecznie polecam!

6/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu!

Buziaki, Paulina

3 komentarze:

  1. Mam duży sentyment do tej bajki z czasów dzieciństwa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ta książka mogłaby się spodobać mojemu dziecku i mi również. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzieciństwie przepadałam wprost za sympatycznymi braćmi, dlatego chciałabym by pamięć o nich przetrwała do czasu aż sama będę mamą, cieszę się więc bardzo, że wciąż wydawane są książki z nimi, w dodatku pełne wartościowej wiedzy o Polsce, jej kulturze i zwyczajach, które edukują najmłodszych. :)
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)