31.3.16

Ukochańce marcowe

MarchLove




Książka
Jerzy Zawieyski, Wysoka ściana
Roman Brandstaetter, Dzień gniewu
Dwa krótkie dramaty, które przeczytałam w jedno popołudnie.

Milan Kundera, Śmieszne miłości
Zbiór ciekawych opowiadań o miłości, życiu, kobiecie, mężczyźnie i relacjach między nimi.

Cytat
Jedynym ludzkim uczuciem, którego się nie boimy jest strach.
(Kazimierz Wierzyński, Towarzysz Październik

Kosmetyk


La Roche – długo zmagałam się z problemem suchej skóry. W końcu poradził sobie z tym nawilżający żel do mycia twarzy. Skóra po umyciu natychmiast staje się mięciutka, gładka, nawilżona.

Maf&Maf
 LINK TUTAJ
Przepiękne przedmioty własnoręcznie wykonane. Coś niesamowitego!

Ulubiona bajka
Kung-Fu Panda 3


Bardzo wzruszająca, śmieszna, smutna, zabawna opowieść. Nie raz uroniłam łezkę, ale też nie raz pękałam ze śmiechu. Polecam każdej osobie: małej i dużej.

Ulubiona piosenka
Rachel Platten


Margaret


Alan Walker

Must read
Sekrety urody Koreanek




Dlaczego bywam humorzastą zołzą? 



Calm


4 komentarze:

  1. Sekrety urodu Koreanek? Trzeba koniecznie poznać. Muza wydaje w kwietniu książkę Japonki nie tyją i się nie starzeją, to też może być inspirujące :)
    Muszę też koniecznie kupić syndet La Roche, zapomniałam o jego istnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koreanki już do mnie jadą z księgarni :) a na Japonki też czekam z niecierpliwością :) och, tyle książek, a tak mało czasu :*
      Kosmetyki La Roche są fenomenalne i uspokoiły moją problemową cerę ;)
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować ten żel, mam ten sam problem, a wszystkie żele, których próbowałam jeszcze pogarszały sprawę. Gdzie można go dostać? I koniecznie zrób recenzję Koreanek, jestem bardzo ciekawa. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą linię La Roche można kupić w SuperPharm (do końca kwietnia jest promocja -30%) i w aptekach :) Ponadto codziennie piję wodę mineralną z cytryną i to też bardzo dobrze wpływa na skórę ;)
      Koreanki dotarły wczoraj do mnie, więc recenzja powinna się niedługo pojawić :)

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)