14.2.23

Melissa LaVigne, Play Therapy







Melissa LaVigne, Play Therapy

Wyd. Mamania 


Uważam, że ta książka jest niezwykle przyjemna, kreatywna, a także przystępna. Doceniam początek i wyjaśnienie, w jaki sposób korzystać z książki oraz różne sposoby zastosowania ćwiczeń przez rodzica, opiekuna lub innego terapeuty.


Każdy znajdzie dobry użytek z czytania i stosowania technik w codziennej komunikacji. Odkryłam, że terapia przez zabawę pomaga mi być bardziej cierpliwą i empatyczną w stosunku do mojego syna oraz pozwala mu na swobodę zabawy i wyrażania emocji w zdrowy sposób. Wykorzystałam również informacje, których się nauczyłem w mojej pracy i byłam w stanie rozróżnić, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób i jak mogę zareagować, aby pomóc im zmodyfikować i uświadomić sobie ich nieobliczalne wybuchy. To prawda, że każdy potrzebuje zabawy, aby się rozwijać, i mocno wierzę w korzyści, jakie ta książka może przynieść. 


Play therapy. 101 zabaw terapeutycznych zapewnia:
•    Zestaw narzędzi do terapii zabawą – dowiedz się, jak możesz pomóc swojemu dziecku doskonalić określone umiejętności i zachowania m.in. za pomocą prac plastycznych i majsterkowania, ćwiczeń relaksacyjnych i oddechowych,
•    101 przykładowych zabaw – taniec, tworzenie historii, zabawy na świeżym powietrzu – oraz wskazówki do wymyślania własnych, w zależności od poziomu nastroju dziecka i rodzaju jego trudności,
•    Zasady terapii zabawą – dowiedz się, jak i dlaczego terapia zabawą jest tak skuteczna, a także w jaki sposób te zajęcia mogą uzupełniać inne działania terapeutyczne.

.

.

.

Korzystacie z takich podręczników ? :)

.

.

.

.

#playtherapy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)