8.4.20

Masza na tropie. Szukaj i znajdź


Kto nie zna cudownej Maszy, jej niezwykłego głosu i słodkiego przyjaciela Misia? :D odkąd po raz pierwszy zobaczyłam tę bajkę bardzo mi się spodobała. Dlatego za każdym razem, jeśli trafią w moje ręce książki inspirowane bajką bardzo chętnie po nie sięgam. 

Masza to nie tylko wspaniała dziewczynka, ale także niepokorna, pełna energii, entuzjazmu i lekko zwariowana. Można powiedzieć, iż pozytywnie zakręcona. 






„Masza na tropie. Szukaj i znajdź” to bardzo interesująca pozycja, aby wytężyć wzrok. Dziecko przeglądając ilustracje wyszukuje na nich różnorodne przedmioty. A że na obrazkach wiele się dzieje to jest to doskonałe ćwiczenie na spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. Już trzyletni maluch wyszukuje na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. Doskonale połączenie nauki z zabawą. Dla malucha, i rodzica. Serdecznie polecam. 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Egmont!


Buziaki, Paulina

1 komentarz:

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)