6.10.24

Kai Lüftner i Emilia Dzuibak, Zawieruszek








W tej skandynawskiej baśni poznajemy Tove i Pera. Mieszkają w odległym domu na końcu marmurowej ścieżki i pewnego dnia spotykają Vilmara. Jest sam, więc dwie życzliwe osoby przyjmują go do swojego domu. Ale Vilmar nie jest zwykłym chłopcem...


Na razie nie chcę zdradzać zbyt wiele na temat zawartości. Każdy powinien dać się oczarować tej FANTASTYCZNEJ książce. To jedna z lepszych książek, jakie czytałam od dłuższego czasu.


Od pierwszej do ostatniej strony byłam mocno poruszona. Język jest poetycki.  Ilustracje są zachwycające. Wszystko do siebie pasuje, dobrane kolory, styl i charakter tworzą odpowiedni obraz.


Kai Lüftner i Emilia Dzuibak wyczarowali dzięki tej książce wspaniałe wrażenia z czytania. Podczas czytania tworzy się tu cudowna, przytulna atmosfera. Nigdy nie spotkałam baśni, która emanowałaby takim ciepłem, troską i miłością. Wspaniała,  pobudza wyobraźnię, pełna magii i cudownych obrazów!

.

.

.

Jak Wam się podoba ? :)

.

.

.

#emiliadziubak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)