6.12.23

Emily w Paryżu










Znacie serial Emily w Paryżu ? :)

.

.

.

.


Siedzę w taksówce, a serce bije mi tak mocno, jakby miało zaraz eksplodować. Ja, Emily Cooper, jestem w Paryżu! Wszyscy potrzebujemy w życiu marzeń, a moje właśnie staje się rzeczywistością.

Kiedy ktoś marzy tak mocno, to po prostu nie da się go zatrzymać. Paryskie ulice przemykają mi przed oczami, a wraz z nimi zabytki, jedne wspanialsze od drugich. A ja tylko się uśmiecham, uśmiecham i uśmiecham!

Mimo to gdzieś w głębi trochę się boję. Tego, że nie poczuję się tu jak u siebie. Tego, że rzeczywistość nie dorówna marzeniom…

.



Uwielbiam tę książkę! Jest lekka, czarująca, zabawna i nie traktuje spraw zbyt poważnie. wypełniona drobnymi wskazówkami i pięknymi ilustracjami, co dodaje jej atrakcyjności. Nie ma tu nic poważnego. Jeśli kiedykolwiek marzyliście o Paryżu, ta książka jest dla Was.

.

.

.

.

#francuzka #french #chic #dziecko ##readingmylove #bookpassion#czytambolubie #bookstagrampl #booknow #styl #emilyinparis #emilywparyżu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)