10.8.16

[PRZEDPREMIERA] R.K. Lilley - Pod samym niebem

Liczba stron : 321
Okładka: miękka


Dopiero co przeczytałam „Podniebny lot”, a już dotarł do mnie drugi tom serii „W przestworzach”. Czy czas tylko mnie tak szybko ucieka? W każdym razie w „Podniebnym locie” poznaliśmy Biankę i Jamesa. Ona – piękna, wyniosła stewardessa. On – nieprzyzwoicie przystojny i obrzydliwie bogaty.  Para zakochuje się w sobie, choć przecież tak naprawdę bardzo się od siebie różnią. Brakuje tylko happy endu, jednak ten prędko nie nadejdzie. Bianca zostaje brutalnie napadnięta, co powoduje powrót do przeszłości i związanego z nią strachu oraz bólu. Bianca porzuca Jamesa (odważna dziewczyna!).

Natomiast w drugim tomie Bianca powoli wraca do równowagi, choć jej umysł i dusza są ciągle skołowane i przestraszone. A James nie da się odrzucić. Zrobi wszystko, co w jego mocy, aby się do niej zbliżyć.

Tak wygląda fabuła. Plus oczywiście autorka znów serwuje nam BDSM, przekłucie sutków i mnóstwo seksu. Sama Bianca nie da się długo przepraszać. Może to i dobrze, bo nie przepadam za podchodami, więc gdybym musiała czekać 150 stron na rozwinięcie akcji zirytowałabym się. A w taki spokój autorka zaciekawiła moją ciekawość.

Zacznę od ogromnego minusa tej książki. A niestety jest nim główny bohater James – Pan Przystojny. W tamtym tomie działał mi na nerwy tak teraz całkowicie doprowadził mnie do szału. Myśląc – bogaty i przystojny od razu nasuwa mi się pewność siebie. A gdzie tam! Absolutnie nieprawda! James jest okropnym zazdrośnikiem. Zachowuje się jak rozkapryszony nastolatek. Nie pozwala, żeby jakikolwiek mężczyzna na nią spojrzał, nie mówiąc już o lekkim dotknięciu. Co to, to nie! Rzuca się jak wesz na grzebieniu, ale dla mnie to nie jest mężczyzna. Autorce coś się chyba pomyliło i to James miał być Bianką. Zazwyczaj to kobieta jest bardziej uczuciowa i pragnie wypełniać życie mężczyzny. A tu jest to rola Jamesa. W dodatku ubiera ją – nie tylko kupuje jej ubrania, ale dosłownie ją ubiera! Wkłada na nią ubrania! Poza tym myje ją, czesze, plecie warkoczyki – na to ja się pytam: Hop hop, baba czy chłop? Dla mnie seksowny i przystojny dominator, który wie, czego chce nie zachowuje się jak psiapsiółka. Bo z przyjaciółką można się tak zachowywać – w sensie pleść warkoczyki, ale z miłością życia? I powiem Wam, że mój mąż warkoczyków mi nie plecie. Może niektórym czytelniczkom przypadnie do gustu ta postać. Bo jest niby taki słodziutki, kupuje jej mnóstwo prezentów, zabiera na wycieczki, co rusz się zwraca kochana (co jest strasznie nienaturalne dla mnie) itp. itd., ale ja tego nie kupuję. Ciepłe kluchy odpadają. Brakowało, żeby jeszcze gdzieś tam się rozpłakał po drodze. I jak już to podkreślałam poprzednio prawdziwym mężczyzną jest tutaj Bianca. Opanowana, zimna, niedostępna, tajemnicza, która stawia warunki, a Pan Przystojniak się podporządkowuje. Brawo, dziewczyno!


Dość już tych minusów, bo jedna jaskółka wiosny nie czyni, gdyż ten tom okazał się lepszy od poprzedniego. Pomijając irytującego Jamesa lektura wciągnęła mnie bez reszty. W „Pod samym niebem” autorka wplotła znów wątek sensacyjny, ale żałuję, ze go nie rozwinęła. Bo kilkadziesiąt ostatnich stron okazało się naprawdę bardzo ciekawych i miałam ochotę na więcej. Nie dostałam tego, bo książka już się skończyła. Ale może w następnym tomie? Bo zakończenie nie jest jednoznaczne, wiele spraw zostało niewyjaśnionych, więc pewnie kolejny tom się ukaże. Poza tym opowieść ta jest niezmiernie intensywna, w której czytelnik zatraca się bez reszty od pierwszej strony. Fascynująca historia o rozkoszy, pożądaniu, namiętności, luksusie, o władzy, bezgranicznej kontroli i oddaniu.

Myślę, że ten tom mogę Wam spokojnie polecić. Teraz na wakacje jak ulał. Natomiast uważam, że rynek czytelniczy przejadł się takimi historiami (chociaż to nie jest Bromberg, po którą będę w ciemno sięgać), więc ja na jakiś czas dam sobie spokój z literaturą erotyczną. Chcę zwykłego bohatera, w ogóle nie przystojnego, normalnego, który mógłby być moim zwykłym sąsiadem, a nie jakąś seks-maszyną z nieopanowanym libido. Plus również za anielską okładkę.

Premiera 14.09.2016.


Za egzemplarz serdecznie dziękuję:



Buziaki, Paulina

29 komentarzy:

  1. W następnym tomie zamiast rozwoju wątku sensacyjnego Pan Przystojny się pewnie rozpłacze ;)
    Autorka chciała pewnie wyjść poza schemat no i jej się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten płacz i padanie do stóp Bianki wręcz liczę :D jeśli boahter się nie rozpłacze to się rozczaruję ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam pierwszego tomu, ale przyznam, że nie bardzo mam na niego ochotę, boję się, że jednak może mi się nie spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie sięgnę po tę powieść. Brzmi bardzo schematycznie, w dodatku nie byłabym w stanie znieść takiego zachowania głównego bohatera. Ugh, nie znoszę ciepłych kluch, a to ubieranie i zaplatanie warkoczyków to już w ogóle przesada.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie podkreśliłam tego, że kupował jej ciuchy i sam zakładał podobne np.jeansy i polówkę. Szok. Dobrze, że sukienek nie zakładał :D

      Usuń
  4. Po pierwszym tomie darowałam sobie czytanie reszty. Doszłam do wniosku że erotyka tego typu mnie nie przekonuje. Choć sama końcówka pierwszego tomu, emocjonalna i ciekawa daje jeszcze światełko w tunelu dla tej serii. Z drugiej strony po przeczytaniu Twojej recenzji chyba utwierdziłam się w przekonaniu, że to po prostu nie mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś Bromberg? :) ona i jej seria Driven są niesamowici :) mogę polecić z czystym sumieniem ;)

      Usuń
  5. Ale się uśmiałam... Co ona zrobiła z tego "dominatora"?! Niw wierzę... Aż mi się odechciało czytać. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ty b3dziesz miała inne odczucia ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Nie podoba mi się ten schemat pięknych i bogatych, idzie już się nim znudzić. Poza tym naczytałam się tylu negatywnych recenzji co do pierwszej części, więc nie wiem, czy sięgnę po ten drugi tom, a gdzie tam jeszcze pierwszy.
    Zapraszam cię też do siebie na konkurs i 15 sierpnia na przedpremierową recenzję i rozdawajke, w której będzie można wygrać recenzowaną powieść. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu. Lubię literaturę erotyczną ale obawim się dużego podobieństwa tej książki do Greya. Już mi się przejadł. Jednak jestem ciekawa czy główny bohater tez by mi tak działał na nerwy jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będę porównywać z Bromberg i wiem, że żaden autor literatury erotycznej mnie nie urzeknie :)

      Usuń
  8. Dokładnie nie jest to Bromberg. Czekam na swój egzemplarz. Po przeczytaniu pierwszego tomu, postanowiłam poczytać o BDSM zrobiłam to, ponieważ chciałam zrozumieć postępowanie wykreowanych postaci. I chyba jestem w stanie przyjąć tak irytującą postawę głównego bohatera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chwała Ci :) niech ma chociaż jedną fankę ;) pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Haha kochana nie od razu fankę :):)

      Usuń
    3. Cha cha :D już myślałam :D :*

      Usuń
    4. Dziś dostałam swój egzemplarz więc na dniach zabieram się za czytanie:):)

      Usuń
    5. Już zacieram ręce, kiedy skończysz lekturę i pobiegnę, żeby czytać recenzję :D udanej lektury ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Auć. Nie chcę czytać o przekłuwaniu sutków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najprawdopodobnie takiej literatury na moich półkach nikt nie zobaczy, choć "nigdy nie nówię nigdy", ale Twoje recenzje uwielbiam, więc już się nie mogę doczekać "opisu" kolejnego tomu i Twojej "złości" na Pana Płaksę... A może będziemy zaskoczeni i nastąpi prawdziwa metamorfoza :) Tego Tobie (i sobie) życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby oby Kochana:) a co do literatury erotycznej to polecam Ci Kristy Bromberg :) naprawdę jej książki są godne uwagi i serdecznie Ci polecam ;)

      Usuń
  11. Muszę szybko nadrabiać zaległości i zabierać się za pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza część już za mną, a druga czeka na półce. Zobaczymy jakie na mnie zrobi wrażenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam moze wiecie kiedy premiera 3 czesci?

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)