22.8.16

English Matters 60/2016



Dziś mam dla Was kolejną nietypową i krótką recenzję. English Matters to bardzo interesujący magazyn dla uczących się języka angielskiego. W numerze 60 (wrzesień/październik 2016) znajdziecie wiele ciekawych artykułów.


Zdecydowanie najbardziej zaciekawił mnie dział People and Lifestyle, a w nim: 

Justin Trudeau - Canadian Star – bardzo obszerny artykuł o kanadyjskim polityku.


Can't Buy Me Love - artykuł na temat kompulsywnego kupowania. Czy zakupoholizm to już choroba?


Abortio Hot Potato - from Past to Present - o bardzo aktualnym i jednocześnie kontrowersyjnym temacie, jakim jest aborcja.



W dziale Travel „na tapetę” została wzięta Australia. Autor zastanawia się nad tym dlaczego warto odwiedzić ten odległy i egzotyczny kraj.


To tylko niektóre kuszące tematy godne przeczytania w najnowszym numerze. Ze strony http://englishmatters.pl możecie ściągnąć dodatki w postaci Office English, listę słówek oraz kartę pracy nauczyciela.


English Matters z pewnością znajdzie rzeszę odbiorców, ponieważ zawiera różnorodny wachlarz tekstów. Ponadto jest nieocenioną pomocą w nauce języka obcego. Magazyn możecie kupić: TUTAJ i TUTAJ







Interesują Was takie magazyny? 

Za możliwość przeczytania dziękuję:
Buziaki, Paulina

6 komentarzy:

  1. Mój numer juz u mnie, zabieram się za lekturę w tym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te magazyny są świetne! Mam ten numer w domu i już sporą część przeczytałam :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te czasopisma :) Jeszcze nie mam najnowszego numeru, ale widzę, że będzie co czytać!
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) każdy znajdzie coś dla siebie ;)

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)