2.7.16

Czerwiec w obiektywie

SUMMARY



Nie mogę uwierzyć, że kolejny miesiąc już za mną. Czerwiec okazał się jeszcze bardziej szalony niż maj.
Po pierwsze – nowy szablon na blogu. Szalenie podoba mi się ta elegancja. I w końcu wszystko jest tak jakbym chciała.
Zawiązałam nowe współprace: Wydawnictwo Novae Res, empik.com, Wieża Czarnoksiężnika, Wydawnictwo Alternatywne, MG i Harper Collins. Natomiast z Wydawnictwem Kobiece i SQN wszystko układa się w jak najlepszym porządku.
Również w czerwcu wsparłam Mateusza, ucznia technikum, który zorganizował akcję rozdawania gadżetów szkolnych (więcej TUTAJ)
Wsparłam akcję Charytatywnej Loterii (więcej TUTAJ
Co jeszcze mnie spotkało miłego to to, że zaliczyłam sesję na 5, obroniłam się z logopedii również na 5 i teraz cierpliwie czekam na obronę z filologii polskiej! YEAH!
Dostąpiłam również zaszczytu dołączenia się do grona zacnych blogerek i ja również zostałam ambasadorką książki „Jak powietrze” – premiera 20 lipca 2016. A już niedługo będę miała dla Was kod rabatowy na tę pierwszą polską powieść New Adult. 
Kolejny sukces i ogromne wyróżnienie spotkało mnie ze strony Sylwii z bloga moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com, która wyróżniła moje zdjęcie z Instagrama. Bardzo mi miło i jeszcze raz dziekuję (LINK TUTAJ)
Chciałabym jeszcze podziękować Dominice z bloga donkareads za pomoc  ;) wiesz za co i jeszcze raz bardzo dziękuję, a mój blog jest teraz cudny :D

Tyle przeczytałam:
Markus Zusak, Złodziejka książek
Lauren Slayton, Mała czarna
Maria Kordykiewicz, Zapach szkoły
Anna Elżbieta Branicka, Rzymskie puzzle
Maja Lunde, Historia pszczół
Mia Sheridan, Calder. Narodziny odwagi
Mia Sheridan, Eden. Nowy początek
Katarzyna Miller, W życiu jak w  kinie...
Marcia DeSanctis, 100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić
Carlos Ruiz Zafón, Cień wiatru
Ałbena Grabowska, Alicja w krainie czasów
Dżinan, Thierry Oberle, Niewolnica ISIS
R. K. Lilley, Podniebny lot
Sandi Lynn, Podróż do miłości
Lonely Planet, Niezwykła podróż
Ewa Nowak, Moja Ananake
Dana Perino, Dobre wieści
Marta Alicja Trzeciak, Dwadzieścia siedem snów
Helen Bryant, Oblubienice wojny. 

Co to był za miesiąc! A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć ;) 


 Krótki i szybki wypad z Mężem do Krakowa. Kocham to miasto.

 Wszędzie truskawki :D 

  Stosiki i ja. Sparks cały mój. 






Wybiło 700 obserwatorów na IG. 
A Wam jak minął czerwiec?

Buziaki,
Paulina

27 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję tak udanego miesiąca. Nawiązałaś imponującą liczbę współprac, życzę zatem, żeby układały się one pomyślnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za Tobą szalony miesiąc :D Jak udało Ci się przeczytać tyle książek mając obronę?? Ja w sesji totalnie się wyłączyłam i tylko czasami podczytywałam po jednym rozdziale ;) Gratuluję pięknego wyniku i nawiązania nowych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między notatkami jakoś dawałam radę :) dziękuję ;)

      Usuń
  3. Imponująca lista przeczytanych książek. Zazdroszczę ;-) i gratuluję!
    Serdecznie zapraszam do siebie
    http://zaczytanadosamegorana1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca lista przeczytanych książek. Zazdroszczę ;-) i gratuluję!
    Serdecznie zapraszam do siebie
    http://zaczytanadosamegorana1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku ile przeczytałaś o matko xD
    A ja myślałam, że dużo przeczytałam xD
    Piękne zdjęcia, zwłaszcza truskaweczki <3
    Zapraszam Cię do siebie, przeniosłam właśnie swojego bloga, więc wpadnij ;)
    http://kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno odwiedzę :) pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Gratuluję, tyle książek!!! Nie wiem jak ty to robisz. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całą kolekcję książek Sparksa mam również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz tak piękne zdjecia, że nie dziwi mnie wyróżnienie u Sylwii :)
    To był szalenie ciekawy miesiąc, trudny i bogaty w wyzwania, ale za to jaki satysfakcjonujący. Gratuluję współprac, obrony,ciekawych inicjatyw i życzę Ci jeszcze lepszego lipca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :) pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Nie ma za co kochana! Cieszę się, że mogłam pomóc, a jeszcze bardziej z tego, że blog wygląda cudownie!
    Ps: Też mam całego Sparksa :D Kolejna rzecz, która nas łączy :D
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że jesteś moją bratnią duszą :D suuuper! :D i jeszcze raz dziękuję ;)

      Usuń
  10. Wspaniały czytelniczy miesiąc miałaś, uwielbiam takie wypełnione książkami dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Wow, jestem pod wrażeniem jak wiele zrobiłaś w ciągu jednego miesiąca. I przeczytałaś dużo książek, podziwiam :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, gratuluję tak obfitego miesiąca i zaliczeń zdanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny miesiąc w twoim wykonaniu!
    Gratuluję wyników!
    U mnie było nieco gorzej, a w dodatku komputer wyzionął ducha 😥
    Pozdrawiam!
    zaczytana-iadala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świetnego, udanego miesiąca oraz ogromnie dużo przeczytanych książek! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)